actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 23rd May 2018, 11:29
Daan.D*upagne Daan.D*upagne is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Olmen
Posts: 49
Kritiek op Europarlementslid dat foto neemt met Zuckerberg

Kritiek op Europarlementslid dat foto neemt met Zuckerberg


1 De foto die Cecilia Wikström liet nemen met Mark Zuckerberg vlak na diens hoorzitting in het Europees Parlement. © Twitter Cecilia Wikström
De hoorzitting met Facebook-CEO Mark Zuckerberg in het Europees Parlement was nog maar net gedaan of Europees Parlementslid Cecilia Wikström sprong direct recht om een foto te nemen met de Amerikaan en die op Twitter te zwieren.


De Zweedse liberale politica maakt deel uit van de ALDE-fractie waar onze landgenoot Guy Verhofstadt (Open Vld) voorzitter van is. Dat net Verhofstadt Zuckerberg erg kritische vragen had gesteld - waar hij overigens geen antwoord op kreeg - maakt de foto nogal pijnlijk.

Het leverde Wikström dan ook op veel kritiek op op sociale media.

bron: https://www.demorgen.be/nieuws/krit...rberg-bfec966f/
De morgen

Eigen mening: Om te beginnen is dit al zeker geen professioneel gedrag voor een Europees parlementslid. Het is de bedoeling dat Zuckerberg ondervraagt moest worden over toch wel serieuze feiten dus ik snap wel dat dit een verkeerd beeld kan geven. Dit kan ook wel eens gezien worden als belangenvermenging en dan kan het in twijfel getrokken worden of dit proces wel serieus genomen worden. Ik zou denken dat iemand van het Europees parlement toch wel slimmer is dan dat. Aangezien het toch een gevoelige kwestie is hoop ik toch dat ze dit serieus nemen. Ik ben benieuwd wat de uiteindelijke conclusie gaat zijn.

Laatst aangepast door Daan.D*upagne : 23rd May 2018 om 12:30.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 19:36.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.