|
||||
|
||||
Iedereen beroemd
Iedereen beroemd...
|
|||
|
|||
Prachtige prent! Wie herkent ze allemaal???
Misschien deze personen eens overlopen in de les? |
|
|||
|
|||
Oh prachtig! Wel veel bekende gezichten maar daar onmiddellijk een naam opplakken is wel moeilijk! Goed nadenken dus
|
|
|||
|
|||
Ik zie alvast de bijzondere Gandhi, de man die ooit zei: Je kan misschien de wereld niet veranderen, maar wel jezelf. Wees de verandering die je wil zien.
Ik denk dat dat een heel interessant gegeven is naar onze maatschappij toe, waarin eerder naar de fout van de ander dan naar die van onszelf wordt gekeken. Het blijft desalniettemin ongemakkelijk, maar het loont de moeite je kijk op de anderen en jezelf bij te sturen. Dan herontdek je wel eens dat ieder van ons ooit een baby'tje is geweest, waarvan een moeder heeft gehouden en dat een vader diep vanbinnen trots heeft gemaakt. Dan zie je dat we allemaal kinderen Gods zijn. |
|
|||
|
|||
Ik ga voor 1/4 de van deze beroemde hoofden. Wie gaat voor meer? Haha. Wel een erg leuke afbeelding!
|
|
||||
|
||||
RE: iedereen beroemd
Prachtige prent! Ik doe enorm mijn best een beetje alle gezichten te herkennen. Mijn kennis rond de geschiedenis is toch al duidelijk verwaterd wanneer ik deze prent zie.
Bekende gezichten: - Charlie Chaplin - Albert Einstein - Mike Tyson - Mozes - Ghandi - Mao Zedoing - de Da Lai Lama - Abraham Lincoln - Aristoteles - David Letterman - Bill Gates - Saddam Hoessein - Joseph Stalin - Louis XIV - Adolf Hitler - Atilla de Hun - Napoleon Bonaparte - William Shakespeare - Ghengis Khan - Pélé - Marilyn Monroe - Winston Churchill - Jean Valjean (Les Misérables) - Bill Clinton - Plato - Lenin - Che Guevara & Fidel Castro - Vito Corleone (The Godfather) - Chopin - Mozart - Toetankhamon - Queen Elizabeth - Charles Brush (uitvinder van de eerste windturbine/windenergie) - Charles Darwin & Bruce Lee bovenaan?
"Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, but Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad." Jens Verwerft © Laatst aangepast door J.Verwerft : 7th March 2012 om 11:26. |