actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 14th December 2014, 02:03
Brenda.T*ga Brenda.T*ga is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Lichtaart
Posts: 77
"We hebben beelden van het afvuren van raket MH17"

"We hebben beelden van het afvuren van raket MH17"

De Oekraïense president Poroshenko claimt satellietbeelden te hebben van het afvuren van de raket waarmee vlucht MH17 uit de lucht werd gehaald. Dat meldt het Oekraïense persbureau Interfax.

"De wereld heeft het recht om de namen te weten van de personen die verantwoordelijk zijn voor deze terroristische aanslag", zei Poroshenko in een interview op de Australische zender ABC Australia TV.

"De raketinstallatie is van Rusland naar Oekraïne gebracht. We hebben satellietbeelden van het afvuren van de raket", stelt Poroshenko. De interviewster haakt in op zijn woorden: "In het onderzoek van de Nederlanders worden geen specifieke personen verantwoordelijk gehouden voor de ramp." Hierop zegt Poroshenko dat het gaat om gegevens die nog niet gepubliceerd zijn.

Volgens de president is er unanimiteit onder de onderzoekers over de partij die verantwoordelijk zou zijn voor het neerhalen van het vliegtuig. De president hoopt de resultaten van het onderzoek naar de ramp met vlucht MH17 in het eerste halfjaar van 2015 te kunnen publiceren, zodat er actie ondernomen kan worden.

Bron:http://www.demorgen.be/buitenland/-we-hebben-beelden-van-het-afvuren-van-raket-mh17-a2151922/
13/12/2014

Mening: Dit vind ik super goed nieuws. Ik postte enkele dagen geleden ook nog een artikel over het feit dat Nederland het onderzoek naar MH17 heeft verpest en dat men een VN-gezant ging aanstellen om het onderzoek in goede banen te leiden. Ik heb dit artikel dan ook weer gekozen omdat ik er echt mee inzit.
Ik vind het heel goed dat men deze gegevens nu heeft en ik hoop dat ze ze zo snel mogelijk kunnen publiceren, hoe sneller hoe beter. De wereld heeft inderdaad het recht om de namen te weten van de personen die verantwoordelijk zijn voor deze terroristische aanslag.
Zoals ik bij mijn vorig artikel vermeld heb: er zullen waarschijnlijk veel mensen (familie en vrienden van de slachtoffers) zijn die eindelijk closure/afsluiting willen. Hiermee kunnen ze hopelijk toch al een stap in die richting zetten.

Laatst aangepast door Brenda.T*ga : 14th December 2014 om 02:11.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 14th December 2014, 12:10
jente.peeters jente.peeters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2013
Locatie: Geel
Posts: 59
Dit is goed nieuws. Hopelijk kunnen ze nu eindelijk een schuldige aanduiden en de nodige maatregelen treffen. De familie en vrienden van de slachtoffers hebben recht om te weten wie hun dierbaren heeft omgebracht. Deze mensen zullen hier dan ook voor moeten boeten. Ze hebben bijna 300 onschuldige mensen uit de lucht neergehaald en dit kan niet ongestraft blijven.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:24.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.