actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 27th October 2010, 19:11
lien.debusser lien.debusser is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Geel
Posts: 94
Aantal winkeldiefstallen daalt .

Het aantal winkeldiefstallen is vorig jaar gedaald tot 18.450. De daling gaat traag maar is constant. In 2008 waren er 21.210 winkeldiefstallen, in 2007 22.062. De aangiftebereidheid bij winkeliers en zelfstandigen neemt toe en het gerecht geeft aan alle klachten een opvolging.

Dat meldde minister van Binnenlandse Zaken Annemie Turtelboom (Open Vld) in de Kamer aan Siegfried Bracke (N-VA). Die had cijfers gevraagd naar aanleiding van een studie van Checkpoint Systems.

Daaruit bleek dat dit jaar voor 842 miljoen euro aan koopwaar was gestolen in ons land. Turtelboom had grote vragen bij deze studie. "Ik spreek me niet uit over de waarde van deze gegevens want Checkpoint Systems verkoopt zelf beveiligingsmateriaal en heeft dus belang bij deze cijfers", zo zei ze.


JDW

BRON : www.zita.be 27/10/10 19u04

Mijn mening

Ik denk dat het inderdaad wel een goede zaak is dat de winkeldiefstallen dalen. Maar als ik dan toch nog zie dat er nog voor 842 miljoen euro gestolen wordt, vind ik dit toch nog ontzettend veel! Ik vraag me wel af hoe het komt dat het aantal winkeldiefstallen gedaald is. Het is jammer dat het artikel dat niet vermeld. Ik hoop dat het komt omdat er gewoon meer eerlijkheid is, of dat we gewoon in een hoge staat van welvaart verkeren waardoor stelen niet meer uitnodigend is. Hoewel dit toch in tegenspraak is met de economische crisis...
Toch hoop ik dat de daling zich blijft voortzetten.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 23:58.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.