actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Gezondheid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 12th July 2014, 18:14
M*rel.Marissen M*rel.Marissen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Nov 2012
Locatie: Turnhout
Posts: 170
Gevaarlijke nieuwe trend: skinny fit

Bron: http://www.rtlxl.nl/#!/editie-nl-216694/ba4f0082-daa6-4b3c-ace7-a62493ef4992

Datum: 11/07/2014

Mening:

Daarstraks hoorde ik van een vriendin uit Nederland over dit nieuws. Ik weet dat dit geen artikel is, maar het is naar mijn mening wel belangrijk nieuws.

Ik begrijp absoluut niet hoe ze het in Amerika kunnen toelaten om deze nieuwe kledingmaat in de winkels te laten verschijnen. Bij het ontstaan van een eetstoornis speelt voor heel wat mensen de media een grote rol. Ze zien voortdurend magere modellen op de catwalk en in de boekjes verschijnen en ze krijgen op die manier het idee dat mooi zijn en dun zijn hetzelfde zijn. Bijgevolg willen ze gaan afvallen zodat ze er net zo uitzien als die modellen (die zichzelf vaak ook uithongeren). Wanneer de kleinste maat nóg veel kleiner wordt dan een xs, wat al heel klein is(!), dan gaan deze mensen nog veel verder willen gaan in het afvallen, waardoor er ook meer mensen zullen sterven aan deze ziektes. Ook zullen er waarschijnlijk nog veel meer mensen aangesproken worden om te gaan afvallen, want als de kleinste maat nog veel kleiner wordt, dan ga je je nog sneller te dik voelen.

Ik hoop echt van harte dat dit niet tot bij ons komt, maar zoals men in het filmpje al zegt: op het internet is alles te koop...
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 19:29.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.