actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 21st December 2008, 17:35
Evelien Snels Evelien Snels is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Lier
Posts: 70
Jongen van 13 sterft na inslikken van methadonpil

Jongen van 13 sterft na inslikken van methadonpil

In Rocourt (provincie Luik) is een 13-jarige jongen om het leven gekomen na het slikken van een capsule methadon. Zijn moeder trof hem aan in zijn slaapkamer. De moeder van de jongen had vrijdagavond wel opgemerkt dat hij wat suf was, maar toen ze vanochtend in zijn kamer ging zien, was hij overleden. Ze verwittigde onmiddellijk de politie. Een wetsdokter stelde vast dat de jongen overleden was omdat hij vrijdagavond een capsule methadon had ingeslikt. Zijn moeder gebruikte de methadon op voorschrift. Ze werd even ondervraagd door de politie, maar later vrijgelaten. De politie vermoedt dat de jongen de pil had ingeslikt zonder dat hij de effecten ervan kende. (belga/lpb)

bron: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie...thadonpil.dhtml

Ik vind het nogal merkwaardig dat die jongen zomaar aan die pillen aan kan? Methadon wordt gebruikt om heroïneverslaafden te helpen afkicken dus ik snap niet goed waarom de sociale dienst die jongen daar niet heeft weggehaald, dat is toch overduidelijk geen stabiele leefomgeving. Dit is een overlijden dat had voorkomen kunnen worden. Ik kan er echt niet bij waarom die moeder haar pillen ergens laat waar die jongen bij kan en waarom die jongen het in zijn hoofd haalt om zomaar een 'onbekende' pil te nemen.
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:49.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.