actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 6th October 2016, 18:05
Leontien.S*ongers Leontien.S*ongers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2016
Locatie: Herselt
Posts: 45
Trump tegen terminaal zieken: "Maakt me niet uit hoe ziek je bent"

6/10/2016
Trump tegen terminaal zieken: "Maakt me niet uit hoe ziek je bent, volhouden zodat je op mij kan stemmen"

De Republikeinse presidentskandidaat Donald Trump heeft gisteravond terminaal zieken opgeroepen "vol te houden tot november" zodat ze voor hem kunnen stemmen. Dat deed hij tijdens een campagnerally in Nevada. "Het maakt me niet uit hoe ziek je bent. Het kan me niet schelen of je pas terugkomt van bij de dokter, die je de slechtst mogelijke vooruitzichten gaf, dat het voorbij is. Maakt niet uit. Hou vol tot 8 november, kom naar buiten en breng je stem uit". Dat meldt Newsweek.

En hij vervolgde: "Dan zullen we simpelweg zeggen 'we houden van je en zullen je altijd herinneren'. Ga stemmen".

Trump heeft tijdens zijn campagne wel meer ophefmakende uitspraken gedaan. Hij denigreerde vrouwen, noemde Mexicanen verkrachters en beloofde moslims de toegang tot de VS te zullen ontzeggen. Bovendien ligt hij onder vuur omdat hij 18 jaar lang geen inkomstenbelastingen zou betaald hebben, wat naar eigen zeggen aantoont welk "genie" hij is.

Na het eerste debat met zijn Democratische tegenkandidaat Hillary Clinton ziet Trump de kloof tussen hem en Clinton groter worden. Hij lijdt verliezen in sleutelstaten Pennsylvania, Florida en North Carolina. Zondag (maandagochtend Belgische tijd) vindt in Saint Louis het tweede debat plaats tussen Trump en Clinton.

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/10496/Verk...n-stemmen.dhtml

Eigen mening: Ik ben van mening dat Donald Trump er met deze uitspraak een beetje overgaat. De mensen die hij aanspreekt zijn ernstig ziek en voelen zich best niet oké, hij wrijft het er nog even in. Het komt over alsof Trump niets geeft over hun gezondheid, maar enkel of dat hij de winnaar zal worden. Ik ben van mening dat dit net de omgekeerde werking gaat hebben op de personen die hij aanspreekt.

Laatst aangepast door Leontien.S*ongers : 6th October 2016 om 18:09.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 18:55.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.