actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 25th November 2013, 18:05
Jente B*sters Jente B*sters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Olen
Posts: 24
Free Record Shop weigert cadeaubons, klanten kwaad

Bron: www.nieuwsblad.be
Het faillisement van Free Record Shops snijdt rechtstreeks in de portemonnee van duizenden mensen. Klanten kunnen wel nog aankopen doen met cash, maar kunnen er niet meer terecht met hun geschenkbons. In één klap zijn al die cadeaubons geblokkeerd. En dat is niet naar de zin van de klanten.

Mening: Ik vind het schandalig dat free record shop cadeaubons niet meer als geldig aanneemt. Tenslotte is er geld uitgegeven aan deze cadeaubons en is dus hetgeen wat je ermee wil kopen dus betaald. Free record shop pleegt dus pure diefstal met andere woorden, dit is onverantwoord.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 25th November 2013, 18:34
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Nijlen
Posts: 1,020
Free Record Shop neemt geen cadeaubons meer aan

Allereerst zou ik willen zeggen dat dit artikel weinig informatie geeft, het is echt een heel kort artikel. Het artikel verkondigt enkel dat Free Record Shop geen cadeaubons meer aanvaardt, maar nog wel cash geld. Er staat nergens vermeld waarom dit is en of cadeaubons eventueel in andere winkelketens, bij wijze van compensatie, uitgegeven kunnen worden. Ik geloof wel dat hetgeen in dit artikel staat correct is, maar er is naar mijn mening te weinig moeite gedaan om dit onderwerp te verdiepen. Het is zeker frustrerend voor mensen om te horen dat hun cadeaubon niet meer aanvaard wordt. Aan de andere kant vind ik ook dat wanneer mensen echt nog iets uit hun cadeaubon willen halen, ze daar wel moeite voor moeten doen. Misschien kan er wel iets geregeld worden. Het feit dat er in de winkels geen cadeaubonnen meer worden aangenomen kan ik ergens wel begrijpen. De keten is failliet. Ze willen zoveel mogelijk resterende winst verkrijgen door hun stock te verkopen. Dit gaat niet wanneer die bonnen nog aanvaard worden. Samengevat wil ik dus zeggen dat er over dit onderwerp nog veel gecommuniceerd moet worden en dat er dieper op het onderwerp in moet gegaan worden voor er een volgend artikel over geschreven wordt.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:01.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.