actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 8th December 2014, 18:55
alexander.c*aes alexander.c*aes is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: lichtaart
Posts: 26
‘Thuis’ schuift dagje op door staking

De regionale staking in Brussel, Vlaams- en Waals-Brabant haalt ook het uitzendschema van de VRT overhoop. Fans van ‘Dagelijkse Kost’, ‘Thuis’ of ‘Blokken’ zullen hun favoriete programma maandagavond moeten missen. Want ook de VRT staakt mee.

Dat wil niet zeggen dat de afleveringen van die programma’s worden weggegooid. Alles verschuift gewoon één dag. ‘Voor het eerst verschuiven we afleveringen in één blok naar een latere datum’, zegt Hans Van Goethem, woordvoerder van de VRT.

Alle afleveringen schuiven dus één dag op. De afleveringen van vrijdag, komen zondag op televisie. Op die manier vallen er geen afleveringen weg en blijven de verhaallijnen, bijvoorbeeld in Thuis, kloppen. ‘De kans dat concrete verwijzingen naar bepaalde dagen van de week niet langer kloppen, is klein omdat personages het meestal over ‘gisteren’ of ‘eerder deze week’ hebben.’

Na volgende week zondag, is de kijker dus gewoon weer klaar voor een nieuwe tv-week.

‘In het verleden hebben we al eens met individuele programma’s geschoven, bijvoorbeeld naar aanleiding van evenementen of onverwachte gebeurtenissen. Telkens hebben we de gemiste afleveringen binnen de week alsnog aangeboden. Ook nu doen we dat, maar dan met 3 programma’s in één blok’, zegt Van Goethem nog.

De bron: de standaard
http://www.standaard.be/cnt/dmf20141208_01418373

Mijn mening: Ik vind het spijtig dat ook een tv-zender invloed heeft van de stakingen al ben ik wel blij dat de stakingen op deze manier wel meer effect zullen hebben op de bevolking. Nu kan ik wel niet duidelijk zeggen of dit een goede invloed kan geven of niet. Ik vind persoonlijk ook zo dat deze regering er niets mee heeft te maken en dat men beter bij de vorige regering de problemen gaat bekijken.

Laatst aangepast door alexander.c*aes : 8th December 2014 om 19:01.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:56.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.