actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 25th November 2011, 09:11
lennert.jensen lennert.jensen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Westmalle
Posts: 24
Delhaize roept nog Tiroler salami terug

Delhaize roept nog Tiroler salami terug

Delhaize België roept nog eens twee partijen van zijn 'Tiroler Salami in sneetjes' terug, omdat die sporen kan bevatten van de listeria-bacterie. Dat meldt Delhaize vrijdag.

'De Tiroler salami van het Delhaize-huismerk met houdbaarheidsdatum 01.01.12, 08.01.12 en 15.01.12 kan sporen van de Listeria monocytogenes bacterie bevatten. Deze bacterie kan voedselvergiftiging veroorzaken en in geval van twijfel is het aangewezen om een dokter te raadplegen', zo staat in een persbericht. Het gaat om verpakkingen van 150 gram.

De teruggebrachte producten worden terugbetaald. Klanten kunnen ook terecht op het gratis nummer 0800-95.713.

Bron: http://www.destandaard.be/artikel/d...DMF20111125_018

Eigen mening: Ik vind het ergerlijk dergelijke artikels te moeten tegenkomen. Nog maar pas heb ik een artikel gepost over een soortgelijk probleem met de Bambix Groeimelk. Nu er weer een artikel verschijnt over het terugroepen van producten, deze keer zelfs omdat ze een ziekte bevatten, nadat ze eerst de rekken heeft bereikt, doet me twijfelen aan de huidige kwaliteitscontroles van ons voedsel.
Wat ik me nu vooral afvraag is hoeveel mensen er ziek zijn geworden van het product vooraleer het mankement werd ontdekt.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 10:10.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.