actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 29th April 2008, 15:13
bas van gorp bas van gorp is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2006
Locatie: grobbendonk
Posts: 167
Exclamation Verviers, bastion van Hamas?

Ik was net wat aan het surfen op de site van Het Laatste Nieuws toen ik onderstaand artikel vond. Ik vind dit zeker de moeite om even te vermelden op deze site!

Volgens een rapport van de Nefa Foundation, een Amerikaanse organisatie die opgericht werd na de aanslagen van 11 september, bevindt zich in Verviers een platform van moslimbroeders en Hamas dat banden heeft met terrorisme. Verviers zou de Belgische zetel zijn van de humanitaire vleugel van Al Aqsa, een organisatie waarvan Duitsland en Nederland overtuigd zijn dat ze Hamas steunen.

Michel Privot, een inwoner van Verviers die zich heeft bekeerd tot de islam, wordt in het rapport genoemd. Hij ontkent de beschuldigingen en waarschuwt voor de gevaren van zo'n rapporten.

Nadat ik dit artikel las, reageerde ik best verontwaardigd. Ik kan mij moeilijk indenken dat zich in Verviers een platform van moslimbroeders en Hamas dat banden heeft met het terrorisme bevindt. Dit soort informatie moet je zeker met een kritisch oog bekijken. Ik weet niet of het zo verstandig is om dit soort van informatie bloot te stellen voor het grote volk. Ik denk dat dit rapport gevaren zou kunnen hebben voor ons Belgen landje!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:25.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.