actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Gezondheid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 25th November 2010, 12:46
JoBo JoBo is offline
Jolien.Bogaerts
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Nijlen
Posts: 18
Smile Tieners worden na 50 dagen op zee gered

Een Nieuw-Zeelandse vissersboot heeft drie jongens gered, die waren vermist nadat ze vijftig dagen eerder met een boot de zee waren opgegaan. De jongens hadden zich in leven gehouden met een enkele zeemeeuw die per toeval op hun bootje landde. Ook hadden ze water aan boord. Dat meldt de Nieuw-Zeelandse krant New Zealand Herald.

De jongens waren begin oktober bij de Tokelau-eilanden in Nieuw-Zeeland met een speedbootje de zee opgegaan. Daarna werd niks meer van de tieners vernomen. Hun familie dacht dat de jongens dood waren.

Een tonijnvisser pikte de jongens woensdag op ten noordoosten van de eilandengroep Fiji. Ze waren sinds het begin van hun vaartocht circa 1.300 kilometer afgedreven. Volgens Tai Fredricsen, een bemanningslid van de tonijnvisser, waren de jongens behoorlijk verbrand, maar was hun toestand verder redelijk goed. (anp/sps)

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...zee-gered.dhtml

Ik vind dit op het eerste zicht een beetje ongeloofwaardig. Op 1 meeuw en wat water overleven vindt ik heel straf. Je weet ook niet met hoeveel jongeren ze waren en aan een meeuw kan je niet zoveel eten. Maar ik vindt het ook leuk dat er ook nog eens positieve verhalen aan bod komen en dat er ook nog mensen zijn die overleven.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:13.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.