actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 22nd November 2009, 11:08
Esther Horemans Esther Horemans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Herentals
Posts: 57
Nederlandse kilometerheffing onhaalbaar tegen 2012.

Nederland zal niet in staat zijn om al in 2012 zijn kilometerheffing in te voeren. Dat schrijft het Algemeen Dagblad. Het ontwikkelen, bouwen en testen van de benodigde software, technieken en kastjes zal nog te veel tijd vergen.


De RAI, de belangenorganisatie van bedrijven in de autobranche, meent dat de Nederlandse minister van Verkeer Camiel Eurlings wel heel snel knopen zal moeten doorhakken om het systeem tijdig te kunnen invoeren.

Het ministerie van Verkeer geeft toe dat een vertraging niet uit te sluiten is. "Zorgvuldigheid is belangrijker dan snelheid. Het systeem moet in een keer goed werken, anders is er een groot probleem. Dus daar letten we goed op en we nemen desnoods extra tijd", aldus een voorlichter.

BRON: www.gva.be

Eigen mening:



Naar mijn mening kunnen ze die kilometerheffing beter meteen afschaffen. Ik denk dat de Nederlanders nog niet goed beseffen hoeveel werk en geld er in dit project nodig is. En ik denk dat er uiteindelijk weinig resultaat zal zijn.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 18:57.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.