actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 20th October 2013, 11:31
g*tte.jansen g*tte.jansen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Hoogstraten
Posts: 128
Post Postzegels te gevaarlijk voor Amerikaanse jeugd

De Amerikaanse Post (USPS) vernietigt een hele serie postzegels die waren gemaakt in het kader van een campagne van First Lady Michelle Obama om zwaarlijvigheid bij kinderen te bekampen, zo heeft het Science Channel zaterdag getwitterd. Enkele afbeeldingen zijn als te gevaarlijk beschouwd.
Het gaat om een serie van vijftien zegels waarop kinderen te zien zijn die op een of andere manier in beweging zijn. Maar de Presidentiële Raad voor Fitheid, Sport en Voeding beschouwde drie ervan als te gevaarlijk. Het gaat onder andere om een afbeelding van een kind dat aan skateboarding doet zonder kniebeschermers en één dat zonder helm op zijn hoofd ging staan.

De ‘onveilige’ tekeningen kwamen pas aan het licht toen marketinghoofd Nagisa Manabe de First Lady vroeg deel te nemen aan de First Day ceremonie voor de postzegels. Blijkbaar was dat de eerste keer dat de Presidentiële Raad ze te zien kreeg, aldus het Science Channel.

Bron: De Standaard
http://www.standaard.be/cnt/dmf20131019_00799514 - geraadpleegd 20/10

Mening:
Ik persoonlijk vind dit wat ver gezocht. Deze tekening zijn helemaal niet realistisch. De verhoudingen kloppen niet enz. Iedereen kan toch zien dat dit cartoons zijn? Die ga je toch nooit helemaal letterlijk interpreteren? Of er nu een helm op een mannetje zijn kop staat of niet, ik denk niet dat dat iets verandert aan de zaak. Bovendien weet ik niet of postzegels het gepaste middel zijn om jeugd aan te zetten tot sport. Ik denk dat er niet zoveel jeugd in contact komt met postzegels...
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 11:44.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.