actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 30th October 2013, 09:28
L*rs.Baeyens L*rs.Baeyens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Wechelderzande
Posts: 27
6 doden na gijzeling VS

In een huis in Greenwood County, in de Amerikaanse staat South Carolina, heeft de politie zes levenloze lichamen aangetroffen. Volgens een lokale krant gaat het mogelijk om een gijzelneming. Bij de doden zijn twee kinderen, aldus sheriff Tony Davis. Verdachte van de moordpartij is een 27-jarige man, die zichzelf neergeschoten heeft. Volgens de eerste bevindingen zou de verdachte naar het huis gegaan zijn en er verschillende mensen vastgebonden hebben. Twee jongeren wisten te ontsnappen naar een buurman, die de politie alarmeerde. Daarna zou minstens één schot gelost zijn. Politiemensen hebben nog vergeefs getracht om contact te maken met de mensen in het huis. Na meer dan twee uur is een speciaal commando dan het huis binnengedrongen en heeft de lijken ontdekt. Het motief voor de daad is voorlopig onduidelijk.

Eigen mening: Het is zeer spijtig dat dit soort zaken maar blijven voorkomen in de wereld.En ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat deze gewelddaden veel in Amerika voorkomen. Wat niet echt moeilijk is aan gezien iedereen hier een wapen kan kopen. Ik vraag mij af waar Obama en co hun verstand zit,de wapenwet moet dringend strenger worden. Ook stel ik mij vragen bij het optreden van de politiemensen,als je meer dan 2uur wacht om dat huis binnen te gaan..
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 08:46.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.