actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 3rd November 2010, 16:02
lien.lauwers lien.lauwers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Wechelderzande
Posts: 114
23 kinderen geëvacueerd nadat auto inreed op crèche

23 kinderen moesten geëvacueerd worden uit een kinderdagverblijf in Zandhoven nadat een wagen was ingereden op het gebouw.


"Bij het manoeuvreren van zijn wagen was een oudere man op de gas gaan staan in plaats van op de rem terwijl zijn wagen in achteruit stond", vertelt burgemeester Luc Van Hove (CD&V). De wagen ging eerst door de omheining en botste vervolgens tegen een muur aan van kinderdagverblijf Stekelbees in de Schriekweg.

Alle aanwezigen in het kinderdagverblijf bleven ongedeerd, maar het gebouw raakte wel beschadigd. Het gebouw werd gestut door de brandweer en alle kinderen werden overgebracht naar een naburige kleuterschool. Ook de bestuurder van de wagen raakte niet ernstig gewond.

Brandweer en gemeentediensten hebben de ravage opgeruimd en het gat dichtgemaakt met houten platen. Het kinderdagverblijf kan vermoedelijk morgen weer gewoon open gaan.

Bron: GVA online, 3 november 2010

Motivatie:
Ik denk dat het tijd wordt dat men strengere controles uitvoert op het bezitten van een rijbewijs. Sommige mensen kunnen niet(meer) met de auto rijden op een veilige manier waardoor er zulke ongevallen gebeuren. Ik verwijs hier niet enkel naar oudere mensen, maar ook naar jongere mensen. Het herhalen van het praktisch rijexamen is volgens mij geen overbodige luxe...
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:27.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.