actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 7th October 2013, 14:25
StijnLauryssens StijnLauryssens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Dec 2011
Locatie: Beerse
Posts: 102
Politie ontruimt woonwijk voor verdachte wagen

PUURS - De politie heeft een woonwijk in Ruisbroek ontruimd. Een veertigtal inwoners moest zijn woning verlaten omdat de politie vreesde dat een auto zou kunnen ontploffen. De ontmijningsdienst van het leger is ter plaatse.

Maandagochtend trof de politie aan het Moerplein in Ruisbroek de wagen aan die ze al sinds een week zocht. De wagen is eigendom van een man die zichzelf vorige week van het leven beroofde.

In het huis van de man troffen de agenten vorige week een opengedraaide gaskraan aan en een ontstekingsmechanisme. De hulpdiensten konden toen vermijden dat de woning ontplofte, maar nu vreesden ze dat ook in de auto van de man explosieven zouden liggen.

Daarom namen de ordediensten geen risico. Er werd een veiligheidsperimeter ingesteld, de woningen in een straal van honderd meter rond de auto werden ontruimd en de ontmijningsdienst van het leger werd opgeroepen. Die zette een ontmijningsrobot in om de auto te doorzoeken.

Bron: Nieuwsblad, 7 oktober 2013.

Eigen mening: Ik post dit artikel omdat ik het goed vindt dat de politie deze wagen gevonden heeft voor er iets ernstigs mee zou gebeuren. Politie wordt soms wel eens in een slecht daglicht gesteld, maar zonder hen had het erger kunnen aflopen met deze wagen. Over de man die zich hier mee heeft bezig gehouden heb ik geen mening, ik heb namelijk niet gevolgd wat de man bezielde om zelfmoord te plegen. Wel is het bijzonder jammer dat er nog steeds mensen zijn die het lot van andere mensen in hun handen nemen. Voor het zelfde geld was zijn appartement ontploft of deze auto ontploft en waren er onschuldige slachtoffers gevallen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:13.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.