actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 10th May 2013, 21:56
Hans.VanGorp Hans.VanGorp is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: Kasterlee
Posts: 35
32.500 Spaanse gezinnen vorig jaar uit hun huis gezet

In Spanje verloren vorig jaar meer dan 32.000 gezinnen het dak boven hun hoofd omdat ze de maandelijkse hypotheek niet meer konden afbetalen. Dat blijkt uit cijfers van de Spaanse centrale bank.

Volgens de Spaanse centrale bank werd vorig jaar op 39.167 woningen beslag gelegd. Bij 32.490 daarvan ging het om de vaste woonsten. De rest zijn vakantiewoningen en woningen bestemd voor verhuur.

Geschat wordt dat sinds het begin van de crisis in 2008 zowat 400.000 woningen in Spanje in beslag werden genomen.

Bron: www.standaard.be 10/05/2013

Iedereen krijgt de laatste jaren regelmatig te maken met het begrip 'crisis'. Ik krijg bijvoorbeeld te maken met bepaalde producten die sterk duurder worden of het sparen bij een bank waar je amper nog rente op kan krijgen. Bij ons is het ook steeds moeilijker om een lening te krijgen of een huis af te betalen, maar de situatie in Spanje is nu toch wel echt schrijnend aan het worden. De economische problemen in dit land zijn er wel heel snel gekomen. Nu lijken deze nog een 'ver - van - mijn - bedshow', maar als het zo snel kan gaan vraag ik mij echt af wanneer het in ons land zo zwaar zal toeslaan.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:44.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.