actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 3rd December 2010, 06:37
verschueren.sien verschueren.sien is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2010
Locatie: Vorselaar
Posts: 60
Ronald Janssen krijgt slaag van medegevangene

artikel
Ronald Janssen krijgt slaag van medegevangene

06:00 Ronald Janssen, de moordenaar van Annick Van Uytsel en Shana en Kevin, is donderdagavond in elkaar geslagen in de gevangenis van Hasselt. Hij kreeg rake klappen in zijn gezicht. Zijn belager was de Truiense zware jongen Eric F.

Janssen was aan het bellen in de gevangenis toen hij door de passerende Eric F. plots werd aangevallen. De cipiers moesten met alle middelen ingrijpen. Janssen had na het gevecht dokters verzorging nodig.

Donderdag raakte ook bekend dat de leraar uit Loksbergen in het voorjaar van 2003 het diensthoofd van de belastingen in Sint-Truiden heeft bedreigd en diens huis heeft beschoten. Janssen was het niet eens met het nazicht van zijn belastingaangifte. Als loontrekkende had hij wat overdreven met het opgeven van zijn werkelijke kosten. Hij pikte de aanpassing niet en maakte daarover eerst zijn beklag.

Na heel wat gepalaver werd het dossier van Janssen voorgelegd aan het diensthoofd van de belastingen in Sint-Truiden. "Het voorstel dat hem gedaan werd, ging om een miniem bij te betalen verschil maar hij reageerde erg opstandig," aldus het diensthoofd. Wat later schoot Janssens met zijn jachtgeweer door het rolluik van het huis van het diensthoofd, bekraste zijn wagen, bedreigde hem telefonisch en schreef hem een dreigbrief.

NV

bronvermelding
http://www.gva.be/nieuws/binnenland...evangene-2.aspx

motivatie
Ik vind dit heel erg.
Iedereen is wel boos op hem denk ik. Maar nu zit hij zijn straf wel uit hoor.
Dan hoeft men ervoor mijn part niet nog eens op te gaan kloppen. Laat hem gewoon weg kwijlen.
In het andere geval slaagt men gewoon het diensthoofd het hoofd in. Met wat zijn wij dan bezig? In wat voor maatschappij leven wij nu? Het gaat nog zo ver komen dat mensen in onze maatschappij geen sociaal beroep meer gaan uitvoeren uit schrik om zoiets tegen te komen.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 4th December 2010, 20:00
Birgen Birgen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Aug 2010
Locatie: Hulshout
Posts: 38
Ik ben het met het meeste van jou mening eens. Maar toen ik dit bericht de eerste keer hoorde zat ik in de auto en mijne allereerste spontane gedacht was.. Goh da heeft die nu eens verdient se ... Maar zoals je zegt niemand verdient dit of heeft het recht om een ander in een te slagen.. Maar ik denk dat we het allemaal eens zijn als ik zeg dat deze persoon niet meer in een maatschapij als de onze kan terechtkomen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 01:48.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.