actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Gezondheid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 23rd December 2008, 10:35
Ellen Bolckmans's Avatar
Ellen Bolckmans Ellen Bolckmans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Rijkevorsel
Posts: 65
"Michael Jackson lijdt aan dodelijke ziekte"

Zijn broer Jermaine bevestigt dat het "niet zo goed gaat met Michael".

In juli dit jaar werd Jackson in een rolstoel gefotografeerd. Foto Daily Mail
Michael Jackson lijdt naar verluidt aan een dodelijke ziekte. De 50-jarige popster, die er recent heel zwak uitzag en in een rolstoel zat, kampt met de erfelijke ziekte AAD (Alpha-1-antitrypsine-deficiëntie. Hij mist een eiwit dat nodig is voor de bescherming van de longen. Volgens zijn biograaf Ian Halperin is Jackson bijna blind omdat hij de ziekte jarenlang geheim heeft gehouden. Dat zegt Halperin in een interview met het Amerikaanse muziekblad Rolling Stone.

Longtransplantatie
"Jackson moet een longtransplantatie krijgen, maar misschien is hij daar al te zwak voor. Hij lijdt immers ook aan emfyseem en heeft chronische maag- en darmbloedingen. Hij kan nog amper praten en uit zijn linkeroog ziet hij maar voor vijf procent meer. Jarenlang heeft hij medicatie genomen om de zaak te stabiliseren, maar nu dringen zwaardere maatregelen zich op".

Michaels broer Jermaine heeft bevestigd dat Michael het momenteel "niet zo goed stelt".

Rechtszaak Billie Jean
Vorige week kwam aan het licht dat Billie Jean Jackson, een vrouw die beweert de echtgenote van Jackson te zijn en tevens de moeder van zijn jongste zoon Prince Michael III, de zanger voor de rechter daagt. Ze eist 740.000 euro en de gedeelde voogdij over de jongen van zes. (bang/lb)

kritiek:
Dat Michael Jackson er niet goed uitzag weten we al langer... Maar zo'n dodelijke ziekte is wat anders. En zeker een ziekte dat op uw longen slaat. Dat is nooit goed... Vooral de combinatie van de verscheidene ziektes. Hier schrik ik hard van, daarom heb ik dit artikel ook gepost. Stel dat Michael sterft... Dan stel ik me de vraag: gaat hij dan ook nog zoveel aandacht krijgen als Elvis. Ik denk het persoonlijk niet... Elvis was tenslotte dé King.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 23rd December 2008, 16:47
Ellen Bolckmans's Avatar
Ellen Bolckmans Ellen Bolckmans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Rijkevorsel
Posts: 65
bronvermelding vergeten

Het artikel van Michael Jackson komt uit De Morgen
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 23rd December 2008, 23:34
Francesco Francesco is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Mortsel
Posts: 96
Citaat:
Orgineel gepost door Ellen Bolckmans
Stel dat Michael sterft... Dan stel ik me de vraag: gaat hij dan ook nog zoveel aandacht krijgen als Elvis. Ik denk het persoonlijk niet... Elvis was tenslotte dé King.


Niet akkoord. Ik denk dat Michael Jackson nog erg lang meegedragen zal worden, en als dat niet in het hart is, dan zij het in geheugen. De sensatie die Michael Jackson teweegbracht zal niet gauw vergeten worden. Als we alleen al maar terugblikken op zijn pedofilieproces. Ik denk dan ook dat hij tot dezelfde top als Elvis Presley zal horen.
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 25th December 2008, 10:12
Dominik_Sebrechts Dominik_Sebrechts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Oelegem
Posts: 42
"Michael Jackson lijdt aan dodelijke ziekte"

Michael Jackson krijgt dikwijls de bijnaam Wacko Jacko en hij is inderdaad een omstreden figuur. Hij komt meer in het nieuws met zaken die niks met zijn zangcarrière te maken hebben. Hij heeft heel wat betekend voor muziek maar hij is eigenlijk een "ziek" en waarschijnlijk "eenzaam" man. Plastische chirurgie hebben van deze man een schim gemaakt. Hij ziet er inderdaad niet gezond uit en al de schandalen rond zijn persoon zullen hem zeker niet ten goede komen. Ik vind het zielig dat iemand met toch wel veel capaciteiten zich steeds op zo een manier in de kijker werkt! Of hij na zijn dood een legende wordt ....afwachten.

Dominik Sebrechts
Met citaat antwoorden
  #5  
Oud 25th December 2008, 15:00
Lize Holemans Lize Holemans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Lier
Posts: 69
Ik vind het echt enorm triest dat een succesvol iemand zo de diepte in kan gaan.
Michael Jackson is enorm getalenteerd, maar de "donkere" kant van de roem en glorie heeft hem neergehaald. Wat ook maar eens blijkt, is dat al het geld van de wereld, iemand niet gelukkig kan maken. Integendeel. Jackson blijft jammer genoeg helemaal alleen over. Daar bovenop heeft hij amper nog geld en is hij volgens de dokter zwaar ziek.
Dan ben ik toch blij met het "gewone" leven dat ik leid.
Met citaat antwoorden
  #6  
Oud 25th December 2008, 16:15
Charlotte Wellens Charlotte Wellens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Geel
Posts: 81
Citaat:
Orgineel gepost door Francesco
Niet akkoord. Ik denk dat Michael Jackson nog erg lang meegedragen zal worden, en als dat niet in het hart is, dan zij het in geheugen. De sensatie die Michael Jackson teweegbracht zal niet gauw vergeten worden. Als we alleen al maar terugblikken op zijn pedofilieproces. Ik denk dan ook dat hij tot dezelfde top als Elvis Presley zal horen.



Ik ben het volledig eens met Francesco. Zijn vreemde manier van leven zal nog lang in ons geheugen nazinderen. En zolang zijn plaatjes nog met enige regelmaat gedraaid worden, zal hij ook niet gauw vergeten worden. De muziek die hij de afgelopen jaren gemaakt heeft, blijft goed in de oren klinken. Dat bewijst in ieder geval de band 'Fall Out Boy'. Zij hebben zopas het nummer 'Beat It' gecoverd en die cover is nog steeds in bijna elke hitlijst terug te vinden. Ook Alien Ant Farm heeft reeds een liedje van Wacko Jacko gecoverd.

Zijn muziek is dus nog steeds alive and kicking, maar Wacko Jacko himself gaat niet meer zo 'kickend' meer door het leven. Ik denk dat hij blij mag zijn dat hij nog steeds 'alive' is als je leest wat hij allemaal al heeft moeten meemaken.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:23.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.