actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Pro of Contra?
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 27th December 2016, 14:17
Senne.V*nRompuy Senne.V*nRompuy is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Westerlo
Posts: 89
Ik vrees dat, net als Kevin, de evolutie van de beheersing van de Engelse taal bij jongeren tot een einde aan het komen is. Toen ik in het tweede middelbaar zat, en dus voor de eerste maal Engelse lessen voorgeschoteld kreeg, was ik al zeer zelfzeker over mijn kennen en kunnen van de Engelse taal. Ik had al veel kennis opgedaan door middel van het internet en games. Het internet was toen nog voornamelijk in het Engels, net zoals de meeste games. Dezer dagen wordt alles op het internet vertaald, en dus worden de jongeren van vandaag minder blootgesteld aan de Engelse taal, wat ik wel jammer vind. Ik merk ook tijdens de stageperiodes, net zoals Kevin, dat bij mijn Engelse lessen het niveau achteruit is gegaan tegenover toen ik in het middelbaar zat. Ik hoop dat ze hier in Vlaanderen niet gaan beginnen met Engelse films en televisieshows te dubben, net zoals in vele andere landen gedaan wordt. Als ze dit beginnen doen, is zo goed als alle blootstelling aan de Engelse taal weg voor onze jongeren.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 02:24.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.