actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Vierde Macht (media)
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 27th April 2016, 22:51
Hendrik.S*uvillers Hendrik.S*uvillers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Thuis
Posts: 83
Nu al meer dan 1.000 kandidaten voor nieuwe seizoen van Blind Getrouwd

De kans zit er dik in dat er een tweede seizoen komt van Blind Getrouwd. Amper twee dagen na de oproep van VTM hebben al meer dan 1.000 vrijgezellen zich kandidaat gesteld.

Het allereerste seizoen van Blind Getrouwd was een voltreffer. Niet alleen voor Stijn en Nuria, maar ook VTM kan terugblikken op meer dan geslaagde kijkcijfers. Na de laatste uitzending van afgelopen maandag lanceerde de zender al een oproep naar nieuwe kandidaten om deel te nemen aan het experiment waarbij twee wildvreemden gekoppeld worden aan elkaar door een team van experts.

Nochtans heeft VTM nog niet officieel beslist dat er een tweede seizoen komt. De oproep naar nieuwe kandidaten was dan ook ‘onder voorbehoud’, omdat de zender niet zeker was dat er wel genoeg geschikte kandidaten zouden opduiken.

Maar na amper twee dagen staat de teller al op meer dan 1.000 inzendingen. Dat zijn er evenveel als bij het eerste seizoen. Wie ook zijn kans wil wagen, kan zich nog altijd inschrijven via de website van VTM. De televisiezender geeft nog mee dat vooral mannen zich zeker nog mogen aanmelden.

bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160427_02261675

reactie:Meer dan 1000 kandidaten om zich 5 weken aan een stuk, te laten maken of kraken. Daar kan ik niet bij. Ten eerste hoe komt je er bij om met iemand te trouwen die je nog nooit gehoord of gezien hebt. En dan onder het mom dat deze mensen volgens enkele wetenschappers goed bij elkaar zouden passen. Dat kan voor ons maar als mensen uitgehuwelijkt worden om dat hun familie van mening is dat ze goed bij elkaar passen dan is dit een schande. Nochtans maar een klein verschil. En dan het in beeld brengen van de "wittebroodsweken". De programmamakers weten precies wat de kijkers willen zien en bedienen hen dan ook op hun wenken. Iedereen heeft ineens een mening over de personen die aan het programma meedoen en niemand vraagt zich af hoe die personen zich daar zelf bij voelen. Ik vind dit een triestige format die inspeelt op sensatielust.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 30th May 2016, 20:10
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Nijlen
Posts: 1,020
Blind getrouwd

Mijn mening komt overeen met de mening van Hendrik. Persoonlijk heb ik nooit naar het programma gekeken. Enerzijds omdat het mijn niet interesseert en anderzijds omdat ik de meerwaarde van dit programma niet begrijp. Hendrik maakt een goede vergelijking als hij verwijst naar het uithuwelijken. Wat is daar anders aan? Bij het uithuwelijken kiezen ook anderen wie er bij je zou passen. Ik vind het hypocriet om daar tegen te zijn, maar wel voor dit programma. Het verbaast mij ook dat zoveel mensen geïnteresseerd zijn in de deelname aan dit programma. Ik zou mezelf gegeneerd voelen om deel te nemen aan dergelijke programma's. Er zijn andere en betere manieren om aan een levenspartner te geraken. Naar mijn mening bereik je op termijn niets in een relatie als het geforceerd wordt.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 19:39.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.