actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 16th November 2012, 09:46
Lisajanssen Lisajanssen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Nov 2012
Locatie: Kasterlee
Posts: 47
Leerling tuinbouw in coma na omzagen boom

Leerling tuinbouw in coma na omzagen boom

VILVOORDE - In Vilvoorde raakte een 19-jarige leerling van de tuinbouwschool bedolven onder een boom. De jongeman ligt in coma. Dat meldt de vrt.

De leerlingen waren bomen aan het snoeien en aan het kappen. Tijdens de pauze probeerde hij in zijn eentje een boom om te zagen en raakte bedolven onder de boom.

‘Er was geen leerkracht bij op dat ogenblik, maar uiteindelijk zijn het wel volwassen leerlingen die je toch zou moeten kunnen vertrouwen', zegt directeur René Creemers op Radio 1. ‘Maar we zullen nu uiteraard wel bekijken hoe we de veiligheid nog kunnen verhogen.'

Bron: De Standaard
Eigen mening: Zelf vind ik dat volwassen leerlingen ook nog toezicht nodig hebben, zeker bij het omzagen van bomen. Bij zoiets kan altijd een ongeluk gebeuren, en een leerling alleen laten wanneer hij/zij een boom om zaagt vind ik niet kunnen. Anderzijds was de leerling dit aan het doen tijdens de pauze, en we kunnen natuurlijk niet verwachten dat leerkrachten hun pauzes opofferen aan leerlingen die per se in de pauze verder willen werken. Ik vind dat de leerlingen er duidelijk op moeten worden gewezen dat ze pas mogen verder werken als de pauze gedaan is en de leraar terug is.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:32.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.