actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > NASLAG > Boeken, Artikels, Muziek & Films > Muziek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 12th March 2007, 19:13
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: L'burg
Posts: 16,562
Rock Werchter voor derde keer beste festival

Rock Werchter voor derde keer uitgeroepen tot beste festival


Op de International Live Music Conference (ILMC), waar jaarlijks de Arthur Awards worden uitgereikt aan professionals uit de live muziekindustrie, is Rock Werchter afgelopen weekend uitgeroepen tot beste festival.



Muziekorganisator Herman Schueremans kreeg een Arthur Award voor beste promotor. De Vlaamse podiumbouwer Stageco, die de podia van onder meer Rock Werchter en Metallica opzet, werd uitgeroepen tot beste dienstverlenend bedrijf uit de live muziekindustrie. Meer dan 3.500 professionals uit de muziekindustrie brachten hun stem uit.

Voor Rock Werchter is het al de derde Arthur Award in vier jaar. Herman Schueremans kreeg in 1997 al eens de prijs van beste promotor van concerten en festivals op de International Live Music Conference.

De conferentie vond voor het eerst plaats in 1988 en is sindsdien uitgegroeid tot een van de belangrijkste bijeenkomsten van promotors, agenten, managers en festivalorganisatoren uit meer dan veertig landen.

Andere prijswinnaars zaterdagavond waren Robbie Williams, die de Arthur Award voor beste tournee kreeg, en Wembley Arena, die tot beste concertzaal werd verkozen. (belga)



Blog HLN, 12/03/2007 16u13
__________________
"Never argue with an idiot, they'll just bring you
down to their level and beat you with experience." (c)TB
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 12th March 2007, 19:47
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator
 
Geregistreerd op: Nov 2004
Locatie: Beerse city
Posts: 1,633
Waar ze dat halen weet ik toch niet goed ze
maar 2 podia, véél te duur, 30 verschillende campingkjes waarvan de helft 20min stappen van het terrein ligt, alleen maar commerciële namen (waarvan de helft elk jaar lijkt terug te komen) waardoor kleine groepjes geen kans krijgen, enz...
Nee, geef mij dan maar Pukkelpop!
Hoewel het nu voor het 2de jaar Graspop zal zijn
__________________
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 16th October 2007, 18:43
Lennart Lennart is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Heist-op-den-Berg
Posts: 93
Ik ben dit jaar al voor de 5e keer geweest en het wordt beter met het jaar vind ik. Het is misschien wat duurder maar je kunt de groepen niet vergelijken met die van andere goedkopere festivals. Dat er maar 2 podia zijn vind ik zelfs fantastisch zo kun je ook alle groepen zien die komen optreden.

De prijs is zeker juist! Ik ga zo lang mogenlijk blijven gaan en ik raad iedereen aan het ook is geprobeerd te hebben.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:34.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.