actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Gezondheid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 21st November 2009, 11:32
Ashley.Knegtel Ashley.Knegtel is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Grobbendonk
Posts: 76
Mijn kind siterf door inenting Mexicaanse griep

Een Duitse moeder zegt dat haar zoontje overleden is aan de gevolgen van een inenting tegen het Mexicaanse griepvirus.


Finlay was 21 maanden oud en kampte met een aangeboren hartafwijking en longproblemen. Volgens moeder Yvonne werd de griepprik hem fataal.

De moeder kreeg van de dokters de raad haar kind te laten inenten. De tweede nacht na de inenting werd de jongen ziek. Er kwam vocht in zijn longen en uiteindelijk begaf zijn hart het.

Autopsie
De vrouw is er rotsvast van overtuigd dat de inenting een rol speelde in de dood van de jongen. Een autopsie werd uitgevoerd, maar die bracht geen uitsluitsel.

Eigen mening:
Het zou mij toch wel verbazen dat het kind hierdoor gestorven is. Naar mijn mening zouden er dan toch al wel meer mensen gestorven zijn aan deze inenting. Als het toch zo zou zijn, moeten de nodige maatregelen getroffen worden.

Bron: GVA, 18/11/2009
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 21st November 2009, 15:05
Inne.Vets Inne.Vets is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: tielen
Posts: 103
Dit klinkt wel raar maar ik heb onlang gehoord dat je kan ziek worden van een vaccinatie. Dit gebeurt als je een mindere weerstand hebt of als je het virus zelf al in een kleine hoeveelheid in het lichaam hebt.
Bij dit laatste kun je je verweren tegen die kleine hoeveelheid maar het vaccin waarin dit virus nog eens zit, kan er voor zorgen dat het virus juist te sterk wordt waardoor je ziek wordt.
Als je hiervoor te zwak bent, kan dit wel eens voor problemen zorgen. Zo komt het ook dat te zwakke mensen zich hier niet voor in mogen laten enten. Hier moeten zijn bezoekers dat doen. Zo zorgen zij ervoor dat te zwakke mensen deze ziekte niet kunnen krijgen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:03.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.