actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 15th April 2013, 13:44
c*arlotte.meeus c*arlotte.meeus is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: lichtaart
Posts: 125
Vietnamees bekent moord op Facebook

De 28-jarige Dang Van Khuyen postte zaterdag een bericht op Facebook, waarin stond dat hij de vrouw met wie hij zes jaar samen was geweest, had vermoord. Het gaat om een 24-jarige vrouw met een licentiaat in de rechten.

“Degene vermoorden van wie ik het meest hou, betekent ook mezelf vermoorden, het leven van een vrouw verwoesten”, stond in het bericht te lezen, volgens een artikel in de Vietnamese krant Dan Tri . Khuyen gaf zich zondag aan bij de politie in Ho Chi Minh en werd in voorlopige hechtenis geplaatst.

Khuyen vermoordde het slachtoffer naar verluidt met een machete, nadat ze hun relatie had verbroken en een nieuwe vriend had gevonden. “Ik verdiende dit niet”, schreef hij over de breuk. De man wordt nu officieel beschuldigd van moord.

Bron : http://www.standaard.be/artikel/det...130415_00541046

Mening :
Zal dit de nieuwe trend worden?! Ik begrijp niet dat je dit zonder schaamte op een sociale netwerk zoals Facebook post. Is dit nu om even in de belangstelling te staan, voor het plezier of om mensen te choqueren?
Er zijn natuurlijk mensen die hun gevoelens kwijt kunnen en willen op Facebook, die steun zoeken bij hun "Facebookvrienden", maar een moord bekennen via dit sociaal netwerk vind ik persoonlijk wel heel erg ver gaan. Tevoren was het pesten via Facebook "in", zal het nu ook al beginnen met het bekennen van moorden?! Het is natuurlijk een bekentenis, hierdoor zal de politie geen onderzoek meer moeten starten, maar dit kon toch op een andere manier duidelijk gemaakt worden door de dader?
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 10:50.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.