actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > NASLAG > Focus op... > U.S.A.
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 5th April 2018, 11:11
Ayse.C*ools Ayse.C*ools is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Vosselaar
Posts: 60
"It's gonna be huge": hoe Trump de spanning rond zijn besluiten opbouwt

De boodschap die de Amerikaanse president Donald Trump dagelijks meegeeft aan zijn land laat zich samenvatten in twee woorden: stay tuned.


Dinsdag was het weer zo ver. Hij wil de Amerikaanse troepen terugtrekken uit Syrië, zo zei hij op een persconferentie met leiders van de Baltische staten. En hij wil Amerikaanse troepen inzetten aan de grens met Mexico, zo tweette hij. Maar wanneer, waar, hoe of waarom - dat zijn vragen voor later. Blijf kijken.

Na zijn uitspraken moesten de adviseurs en woordvoerders van Trump aan de slag. Die troepen bij de grens? Dat zouden reservisten van de National Guard kunnen zijn, legde het Witte Huis uit in een verklaring (militairen mogen niet optreden, op Amerikaans grondgebied). Maar nog steeds was onduidelijk wanneer en waar die iets gaan doen, en wat precies.

Bron: https://www.demorgen.be/buitenland/...bouwt-b6bae438/ 5 april 2018

Eigen mening: De manier waarop Trump zijn land leidt zal ik blijkbaar nooit begrijpen. Maar dat hij zijn beslissingen nu ookal opbout als een enorme cliffhanger van één of andere populaire netflixserie, gaat toch wel wat ver. Mij lijkt het alsof Trump de aandacht wilt trekken door bepaalde beslissingen te nemen waarvan hij de uitkomst zelf niet weet. In het artikel staat 'wat Trum uiteindelijk zal doen weet hij zelf niet'. Ik denk dat dit goed samenvat hoe impulsief hij sommige beslissingen maakt. Ik denk dat duidelijkheid scheppen voor de mensen in het land, één van de belangrijkste taken is van een president. Dit is net het punt dat bij Trump volledig ontbreekt. En het ergste hierbij vind ik dan nog dat dit een bewuste keuze is.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 11:31.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.