actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 24th November 2013, 15:27
D*an.Yskout D*an.Yskout is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Hallaar
Posts: 135
Verhofstadt haalt uit naar N-VA

Verhofstadt haalt uit naar N-VA

In Brussel heeft Open VLD zopas haar toekomstcongres afgerond. Voorzitster Gwendolyn Rutten zei dat na de volgende verkiezingen geen tijd mag worden verloren met communautaire zaken. De economie gaat voor, zei ze. Opgemerkte spreker vanmorgen was oud-voorzitter Guy Verhofstadt, die ook uithaalde richting N-VA.

Bron: De Standaard, http://www.standaard.be/cnt/dmf20131124_00853499, 24/11/2013

Mening: Ik vind dat De Standaard hier een enorme fout maakt in zijn titel.De uitspraken van Verhofstadt zijn niet zo anti-N-VA zoals De Standaard suggereert. Ik hoop dat de mensen die dit artikel lezen ook het filmpje bekijken voor ze een conclusie trekken. Als dit niet gebeurt speelt het enkel in het voordeel van N-VA dat hier zo in de gunstige slachtoffer positie wordt gedrukt. Het is net als bij de kerstspeech van de koning. Weer een uitspraak tegen deze partij. Gaat de populariteit hierdoor weer stijgen? Ik hoop dat dit de keuze van de stemmers niet weer beïnvloedt.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:05.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.