actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 29th November 2010, 13:53
michaël.roothooft's Avatar
michaël.roothooft michaël.roothooft is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2010
Locatie: Heultje
Posts: 29
Moeder doodt pasgeboren baby en bloedt dood terwijl vriend lijkje verbergt

Een 41-jarige vrouw uit het West-Vlaamse Ingelmunster, moeder van twee tieners, heeft na een thuisbevalling haar baby gedood. Nadien droeg ze haar vriend op het lijkje te verbergen in de tuin. Intussen bloedde de vrouw dood.

De vriend wordt beschuldigd van betrokkenheid bij kindermoord en schuldig verzuim, maar werd wel vrijgelaten. Dat melden onze collega's van Het Laatste Nieuws.

Lijkje in tuinhuis
In de nacht van vrijdag op zaterdag stelden hulpdiensten het overlijden van Kaat Allaert vast. Ze zagen daarbij een navelstreng, waarna haar nieuwe vriend Wesley M. aan de tand werd gevoeld. Kort daarna werd in het tuinhuis het lichaampje van een borelingetje, een meisje, aangetroffen.

Levensvatbaar
Uit de autopsie bleek dat het meisje donderdag geboren werd, dat het levensvatbaar was en leefde bij de geboorte. "De baby is omgebracht", zo bevestigde het parket van Kortrijk. Alles wijst erop dat de moeder de baby doodde en dat haar vriend het lijkje verborg.

Vriend zag moeder sterven
De betrokken families wisten zelfs niet dat de vrouw zwanger was. "We hebben even met Wesley kunnen praten. Hij beweert dat hij van Kaat een hele dag lang geen hulp mocht halen. Maar wat hun intenties met dat kind waren, weten we niet. Wesley is helemaal over zijn toeren. Hij zag zijn vriendin sterven". (hetlaatstenieuws/lb)

Eigen mening :
Ik vind dit totaal niet kunnen. Ik stel me echt de vraag waarom die moeder dat deed. Ze had al 2 tieners en dan doodt ze haar derde pasgeboren kindje. Waarom doet ze dit? Ze had dan toch beter abortus gepleegd een paar maanden terug. Het rare is ook dat de vriend het lijkje gewoon begroef en zijn vriendin liet dood bloeden. De vrouw had beter abortus laten plegen wanneer het kon en niet het babytje gewoon doden. Ik vraag me echt af waar de wereld naar toe gaat. Ik denk dat de wereld er binnekort zo uit gaat zien ( )
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:36.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.