actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 21st December 2014, 21:19
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Nijlen
Posts: 1,020
Kerst lokt toeristen naar ons land

Kerst lokt toeristen naar ons land

Het wordt een recordkerstvakantie voor het toerisme in eigen land. Toerisme Vlaanderen verwacht de komende twee weken 900.000 overnachtingen in Vlaanderen en Brussel. Bijna twee derde daarvan komt van buitenlandse toeristen. Zij komen van heinde en ver voor onze kerstmarkten.

Bron + filmpje: http://www.standaard.be/cnt/dmf20141221_01440574
Datum: 21/12/2014 om 16:00


Mening

Het is een goede zaak dat mensen uit het buitenland naar België komen om de kerstmarkten te bezoeken. Ik twijfelde over het forum waarin ik het artikel zou posten. De kerstmarkten zelf past bij het forum ‘cultureel-maatschappelijk’, maar de economische kant ervan hoort bij ‘sociaal-economisch’. Uiteindelijk heb ik toch gekozen om dit artikel onder het forum ‘sociaal-economisch’ te plaatsen omdat de economische kant overheersend is in het filmpje.

Doordat mensen vanuit het buitenland in België komen logeren en naar kerstmarkten gaan naar aanleiding van de feestdagen zijn dit gouden dagen voor ons land, het zorgt voor inkomsten. België heeft het economisch moeilijk, daarom zijn deze inkomsten erg belangrijk.

Ik vind het ook heel leuk om naar kerstmarkten te gaan om de gezelligheid op te snuiven en te genieten van de evenementen. Er is altijd wel iets te beleven tijdens de feestdagen. Ik moedig daarom ook iedereen aan om eens een kijkje te nemen is ons gezellig kerstland.
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 02:05.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.