actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 8th May 2016, 19:33
Melissa V*n Tendeloo Melissa V*n Tendeloo is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Wechelderzande
Posts: 86
Vrachtwagenchauffeur in Antwerpen slachtoffer van agressie

Vrachtwagenchauffeur in Antwerpen slachtoffer van agressie
Een vrachtwagenchauffeur is in de nacht van zaterdag op zondag aangevallen door een aantal jongeren. Dat meldt de lokale politie van Antwerpen.

Het 34-jarige slachtoffer stond volgens de politie te roken op een terras aan de Bisschoppenhoflaan, toen een onbekende groep jongeren opdook en hem begon te schoppen en te slaan.

‘Hij begon luid te roepen en liep zo snel mogelijk naar de standplaats van zijn vrachtwagen om aan het geweld te ontkomen’, aldus de Antwerpse politie. ‘Onderweg probeerde hij een aantal auto’s te doen stoppen voor hulp, maar dat lukte niet. Uiteindelijk geraakte hij in zijn vrachtwagen waar hij wachtte op de hulpdiensten.’

De chauffeur raakte gewond in het aangezicht en werd naar het ziekenhuis gebracht. Na verzorging mocht de man weer naar huis.

De politie is een onderzoek gestart naar de identiteit van de aanvallers.

Bron:
De Standaard, 8-05-2016
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160508_02278643

Mening:
Waar gaat het met de jongeren naartoe dat ze al mensen geweld beginnen aan te doen? Als dat onze toekomst is, dan zeg ik: "Danku, maar nee." Is het omdat deze jongeren zich vervelen of hadden ze een meningsverschil met deze persoon?
Ik weet in ieder geval dat de kans groter is dat dit gaat voorkomen in Antwerpen dan in 1 of ander stil dorpje. Zelf loop ik ook niet graag na het invallen van het donker in Antwerpen rond. De reden waarom is hiermee nogmaals bewezen. Als je weet dat er een kans bestaat dat je aangevallen wordt zonder reden, blijf je ook liever uit de buurt.
Ik hoop gewoon dat dit een eenmalig gebeuren is en dat het niet zo is met alle jongeren. Zij zijn onze toekomst en ik hoop dan ook dat ze ons trots zullen maken.

Laatst aangepast door Melissa V*n Tendeloo : 8th May 2016 om 19:38.
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 02:07.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.