actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #2  
Oud 27th November 2013, 19:43
Raisa.Docx's Avatar
Raisa.Docx Raisa.Docx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Ergens
Posts: 90
Ik vind het altijd triestig om te lezen dat de gezondheid of het leven dieren ten koste moet gaan van zulke dingen. Wannes haalt aan dat er strengere controles moeten komen. Daar ben ik het zeker mee eens, al zegt het artikel zelf ook dat die controles weinig tot niets uithalen aangezien er belangenvermenging aan te pas komt. Als er controles uitgevoerd worden bij een regisseur met wie ze goed bevriend zijn, dan wordt er niets gemeld. Dan stel ik mij vragen bij de prioriteiten van AHA. Wie gaat de controles dan wel juist uitvoeren? Als films dan toch steeds spectaculairder willen worden, ben ik van mening dat ze dat dan maar met hun special effects moeten doen. Tegenwoordig kunnen ze zoveel in films, dat het me oneerlijk lijkt om toch nog dieren in gevaar te brengen. Het is dan misschien echter, maar ze kunnen het echt doen lijken ook. Het artikel doet me een beetje denken aan de kunstenaar Fabre en de katjes die hij omhoog liet gooien. Dat het gezond verstand van de mensheid moet onderdoen voor zulke praktijken gaat mij een petje te boven.
__________________
- Some people are so poor, all they have is money
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 11:18.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.