actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 13th October 2014, 14:59
Jonathan V*rwaest Jonathan V*rwaest is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Arendonk
Posts: 20
De nieuwe trajectcontroles: dit zijn de locaties

Volgend jaar wordt het aantal trajectcontroles op secundaire wegen in Vlaanderen verdrievoudigd, van 7 naar 21. Voor het eerst zal er ook buiten de provincie Antwerpen op deze manier gecontroleerd worden. Op de bovenstaande kaart ziet u de bestaande trajectcontroles in het blauw, de nieuwe in het geel.
De snelwegen (E17 en E40) buiten beschouwing gelaten, kan u momenteel op zes trajecten in Vlaanderen tegen de lamp lopen: in Brecht, Brasschaat en Turnhout (4 stuks) - allemaal in Antwerpen, dus. Nummer 7, de Waaslandtunnel, komt er nog voor het einde van het jaar bij, eveneens in deze provincie.

In 2015 zal het zwaartepunt nog meer in Antwerpen komen te liggen, met 11 extra installaties, onder meer in Zwijndrecht, Brasschaat, Schilde, Brecht, Geel en Grobbendonk. Maar voor het eerst zal er ook trajectcontrole zijn in andere provincies, met twee locaties in Vlaams-Brabant (in Sint-Pieters-Leeuw) en één in Limburg (nog onbekend).

Bron: Het Laatste Nieuws

Mijn menig: Ik kan de toename van snelheidscontroles alleen maar toejuichen omdat veiligheid in het verkeer heel belangrijk is. Ik vind gewone camera's wel beter dan trajectcontrole omdat je met trajectcontrole niet alle bestuurders kunt weerhouden van te snel te rijden, bijvoorbeeld de mensen die tussen de twee punten waar gecontroleerd wordt wonen. Zij hoeven geen rekening te houden met de trajectcontrole en dat vind ik iets minder.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:32.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.