actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 11th November 2016, 13:36
Lisa.S*pion Lisa.S*pion is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Geel
Posts: 48
Student slaat $100.000 Trump-aanhanger af

De 21-jarige student Cosmo Scharf slaat een beurs van $100.000 af omdat de financier, de medeoprichter van PayPal, Donald Trump steunt.

“Ik weiger geld aan te nemen van iemand die met miljoenen dollars heeft bijgedragen aan het ultieme succes van onze Hitler-elect”, schrijft Scharf op zijn website over durfinvesteerder Peter Thiel. “Trump vertegenwoordigt de zwartste en meest wrede aspecten van onze samenleving. Gratis is geld is het niet waard om dat om mijn geweten te hebben.”

Scharf maakte deel uit van de Thiel Fellowship, een programma van techmiljardair Thiel die als homoseksueel en geschiedenis in Sillicon Valley, geldt als een atypische Trump-aanhanger. Scharf was een van de twintig jongeren die $100.000 kreeg van diens stichting om te ondernemen. De student is medeoprichter van Virtual Reality Los Angeles (VRLA) met een award show en tentoonstellingen. Daarmee wordt hij gezien als een wegbereider van virtual reality.

Bronvermelding: De Telegraaf, 11/11/16, http://www.telegraaf.nl/dft/geld/27...0.000_af__.html

Eigen mening: De jongeman die het aanbod weigerde is volgens mij een man met principes. Hij kan het geld niet accepteren omdat de financier Trump steunt. Hij wil liever geen of minder succes dan dat hij het geld gebruikt om succesvoller te worden. Voor zo'n personen heb ik enorm veel respect maar als ik zo'n bedrag krijg voorgeschoteld dan zou ik het toch overwegen om het aan te nemen, want zo'n kans krijg je geen tweede keer.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 07:28.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.