actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 6th November 2016, 23:47
Kelly.L*mbrechts Kelly.L*mbrechts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Minderhout
Posts: 56
Republikein die het niet eens is met Trump hard aangepakt

Republikein die het niet eens is met Trump hard aangepakt

Austyn Crites: "Trump maakt van goede mensen beesten"

De man die tijdens de speech van Donald Trump in Nevada voor tumult zorgde,*heeft voor de camera van The Guardian gereageerd.*"Trump is een fascist, een dictator, iemand die van goede mensen beesten maakt. En dat is precies wat er gebeurd is vandaag."

Austyn Crites is naar eigen zeggen een Republikein die het niet eens is met de figuur en de ideeën van Trump.*Dat wou hij ook laten blijken tijdens de bewuste rally. Hij had een protestbord van het net afgeprint - 'Republicans against Trump'- en hield die omhoog. Gevolg: plotse opschudding en het ontzetten van de presidentskandidaat van het podium door de security.
ADVERTISING

inRead invented by Teads

De 33-jarige Crites zegt aan The Guardian dat hij geschopt, geslagen en zelfs verstikt werd door de menigte, nadat hij zijn bord had bovengehaald. Hij vreesde zelfs voor zijn leven en was blij dat de politie zich kwam mengen in de schermutselingen. "De mensen rondom mij jouwden mij eerst uit, zoals te verwachten was. Maar dan werden ze plots gewelddadig, grepen ze mijn arm vast en probeerden ze mijn bord af te pakken."*

Crites is niet boos op de menigte die hem toetakelde. 'Ik hou van die mensen. Het is de schuld van de haatretoriek van Trump'

De ophef bereikte op dat moment een hoogtepunt toen minstens één iemand uit het publiek riep dat er een wapen in het spel was. "Ik schreeuwde nog dat ik enkel een bord vasthad en géén wapen", zegt Crites, duidelijk nog in shock, aan The Guardian. Maar er ontstond hevige paniek: honderden mensen vluchtten naar buiten en de security begeleidde Trump van het podium.*
Amper tien minuten later stond de Republikeinse presidentskandidaat opnieuw te speechen. "Niemand heeft gezegd dat we het makkelijk zouden hebben, maar niemand zal ons tegenhouden, nooit", sprak hij, suggererend dat er wel degelijk iets gevaarlijks aan de hand was geweest. De veiligheidsdiensten verklaarden later officieel dat er helemaal geen wapen gevonden werd en dat de opgepakte man uit het publiek werd vrijgelaten.
Crites is niet boos op de menigte die hem toetakelde. "Ik hou van die mensen, het zijn mijn landgenoten", aldus Crites. "Ik verwijt hen niks. Het is de schuld van de haatretoriek van Donald Trump. Dit is net waarom ik tégen Trump ben. Hij is een fascist, een dictator, iemand die van goede mensen beesten maakt. En dat is precies wat er gebeurd is vandaag".

Bron: http://www.demorgen.be/buitenland/r...epakt-b92a40ab/ DM 06/11/2016 11.22

Eigen mening: De presidentsverkiezingen zorgt voor heel wat meningsverschillen tussen het Amerikaanse volk. Persoonlijk vind ik ook dat iedereen recht heeft om zijn mening te uiten. De man uit het artikel trekt wel heel sterk de aandacht door als republikein zelf tegen Donald Trump te zijn. Als ik zijn argumenten hoor kan ik er zeker inkomen. Trump komt namelijk niet echt vriendelijk over, maar doordat de man uit het artikel zijn mening zo negatief formuleert komt dit helemaal verkeerd over bij de bevolking. Het zal iedereen goed doen dat de verkiezingen gedaan zijn, dat de spanningen zakken.

Laatst aangepast door Kelly.L*mbrechts : 6th November 2016 om 23:56.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 02:14.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.