actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 6th May 2010, 23:26
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: L'burg
Posts: 16,562
Rik Torfs is 'wit konijn' van CD&V

Rik Torfs is 'wit konijn' van CD&V


Professor Kerkelijk Recht Rik Torfs komt bij de verkiezingen op voor de CD&V. Hij krijgt de tweede plaats op de senaatslijst, na partijvoorzitster Marianne Thyssen.



De geruchten dat tv-gezicht Torfs de overstap naar de politiek zou maken zijn niet nieuw. Bij iedere verkiezingen duiken ze opnieuw op en telkens wordt hij aan een rist partijen gelinkt.

Maar deze keer waren de geruchten nog hardnekkiger dan anders. Torfs zou het witte konijn worden van de CD&V, gonsde het. Torfs omzeilde alle vragen in die richting vandaag nog in deze krant.

'Ik heb al vaker gezegd dat ik ooit op een lijst zou staan. Maar vandaag is het nog niet zover.' Op de vraag of dat morgen wel zo zou zijn antwoordde hij laconiek: 'Op dit moment ben ik niet met CD&V aan het spreken.'

Na de glasharde ontkenning van Bart De Wever over de komst van Siegfried Bracke naar zijn N-VA is dit dus tweede keer op enkele dagen tijd dat er bewust zand in de ogen gestrooid wordt over de stap van een BV naar de politiek.

N-VA heeft nu Bracke, Groen! Eva Brems en CD&V Rik Torfs. Benieuwd welke witte konijnen de andere partijen nog uit hun hoeden zullen toveren in een poging om deze kanonnen te overtreffen.


Blog DS, 06-05-2010
__________________
"Never argue with an idiot, they'll just bring you
down to their level and beat you with experience." (c)TB
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 18:44.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.