actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 26th November 2007, 20:08
Julie De Ceulaer Julie De Ceulaer is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Herentals
Posts: 76
Thumbs up 2de editie Music for Life ten voordele van waterprojecten

De Music for Life-solidariteitsactie van Studio Brussel is van 19 tot 24 december aan haar tweede editie toe. Zes dagen sluiten de StuBru-presentatoren Tomas De Soete, Peter Van de Veire en Siska Schoeters zich op in een Glazen Huis op het Martelarenplein in Leuven van waaruit ze onder het motto "De wereld schreeuwt om drinkwater" geld inzamelen voor waterprojecten van het Rode Kruis in de derde wereld.

Vorig jaar was de actie ten voordele van het landmijnenprogramma van het Rode Kruis en bracht ze 2,4 miljoen euro op.

Luisteraars zullen weer 6 dagen lang verzoekplaten kunnen aanvragen mits het storten van een bijdrage. De actie wordt ondersteund met een sensibiliseringscampagne op Studio Brussel. De Vlaamse drinkwatermaatschappijen steunen de actie door de verkoop van een waterkaraf.

Om hun engagement te tonen, overleven de drie presentatoren heel de tijd op groente- en vruchtensapjes.

(GVA, 26/10/'07)
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 26th November 2007, 21:13
Stefan's Avatar
Stefan Stefan is offline
Usager enregistré
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Oevel City
Posts: 76
Mooi !

Ik ben zelf geen fervent luisteraar van Studio Brussel, helemaal niet eigenlijk, maar als er zoiets te doen is, schakel ik soms toch eens m'n andere radiopost uit en zoek ik naar Studio Brussel.
Ik stond echt verbaasd van de som geld die vorig jaar verzameld werd. Ik hoorde er vorig jaar het eerste van toen het initiatief al effe bezig was. Via via kwam ik te weten wat het doel was. Af en toe ging ik eens op de site van Studio Brussel kijken en luisterde ik eens naar de post. Dan wordt het dus tijd om dat opnieuw te doen, want het is exact een jaar geleden dat ik nog eens naar die radiozender geluisterd heb !

Ik groet u.
__________________
Bezint eer gij begint.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 06:02.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.