actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > NASLAG > Focus op... > U.S.A.
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 23rd February 2016, 15:00
Lynn G*ovaerts Lynn G*ovaerts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Lier
Posts: 60
Donald Trump over demonstrant: "Ik wil hem een dreun in zijn gezicht geven"

Republikeins presidentskandidaat Donald Trump heeft zich niet van zijn beste kant laten zien gisterenavond. Hij zei bij een campagnebijeenkomst dat hij een demonstrant, die uit de zaal werd verwijderd, "in het gezicht wou slaan". Dat schrijft CNN op zijn website.

'Er is iets mis met deze kerel'
Donald Trump over Ted Cruz

"Ik wil hem een dreun in zijn gezicht geven", zei Trump, nadat de man zijn toespraak verstoord had en met glimlachend gezicht uit de zaal werd gezet. "Hij is aan het glimlachen, hij heeft het naar zijn zin."

Verder zei Trump dat de demonstrant "nasty as hell" was, en beschuldigde hij de man ervan dat hij had geprobeerd veiligheidsagenten te slaan toen die hem wilden verwijderen. Volgens CNN leek het er echter niet naar dat de man zich verzette.

Trump nam tijdens de bijeenkomst naar goede gewoonte zijn concurrenten onder vuur. Zo noemde hij zijn Republikeinse rivaal Ted Cruz "ziek". "Er is iets mis met deze kerel", aldus Trump.

De miljardair viel Cruz aan omwille van zijn campagnetactieken. Het team van Cruz lanceerde recent anti-Trumpadvertenties.

'Trump kan zich niet verdedigen, dus verlaagt hij zich - als een gefrustreerd kind - tot schelden'
Woordvoerder Ted Cruz

In het kamp van Cruz zijn ze niet onder de indruk. "Ik heb het deel gemist waar Trump onze feiten betwist? Dat kan hij niet, want onze advertenties zijn waar: hij is geen echte conservatieve politicus", reageert Catherine Frazier, woordvoerder van Cruz, aan CNN. "Hij kan zich niet verdedigen, dus verlaagt hij zich - als een gefrustreerd kind - tot schelden."

Ondertussen probeert Marco Rubio aansluiting te vinden in de peilingen. Donald Trump blijft die peilingen voorlopig aanvoeren, en hij zal vandaag wellicht de winst in Nevada verzilveren.

Daarom hoopt Rubio nu - net als Cruz - overtuigend de tweede plaats in de wacht te slepen, om zich dan als dé kandidaat van het establishment te profileren.

Feit blijft dat beiden Trump, de politieke outsider, voor zich moeten dulden. Trump heeft al twee van de drie Republikeinse voorverkiezingen op zijn naam staan, en daar komt wellicht Nevada bij.

Bron: De Morgen
http://www.demorgen.be/buitenland/d...geven-bbbce201/

Mening:
Alweer een mooie uitspraak van Trump die al een aantal keer het nieuws haalde door dit soort toespraken. Toch vind ik het bijzonder dat hij toch een groot deel van de bevolking achter zich heeft staan. Het internet staat vol van meme's en gephotoshopte Trump foto's die de spot met hem drijven.
Doch doet hij het niet slecht in de verkiezingen. Hij durft te praten over kwesties die andere presidentskandidaten liever uit de weg gaan. Bv. Immigratiebeleid.
Naar mijn mening is het zowel bizar als fascinerend om te zien hoe iemand die zo narcistisch kan zijn en tegelijk mensen afkraakt voor nationale televisie, toch nog als presidentskandidaat vooraan staat. Ik ben zeer benieuwd naar hoe dit zal aflopen.

Laatst aangepast door Lynn G*ovaerts : 23rd February 2016 om 15:10.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 19:12.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.