actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 10th August 2015, 10:39
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Nijlen
Posts: 1,020
Honderden jobs door nieuwe asielcentra

Nieuwe asielcentra leveren honderden nieuwe jobs op

De 2.500 extra plaatsen voor asielzoekers zorgen voor nieuwe jobs. In totaal zullen er door Fedasil en het Rode Kruis 200 mensen in dienst worden genomen, schrijven de kranten Het Belang van Limburg en de Gazet van Antwerpen maandag. Het gaat wel om tijdelijke contracten.
Voor Helchteren (Limburg) alleen al zijn er 55 vacatures. Verwacht wordt dat daar veel mensen op af zullen komen. Toen het asielcentrum in 2010 voor de eerste keer opende, waren er 500 kandidaten voor 50 jobs.

Bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20150810_01811710
Datum: 10/08/2015 om 06u49


Mening

Het onderwerp van dit artikel is interessant, maar het is wel te kort en te bondig. Er zijn veel aspecten die ik mis in dit artikel. Het is goed dat er meer jobs gecreëerd worden door het openen van nieuwe asielcentra. Wat ik wel graag zou willen weten is over welke soort jobs het gaat. Gaat het om het begeleiden van asielzoekers, medische zorgverlening, hygiëne, voeding … ? Het lijkt mij belangrijk om deze zaken eveneens in het artikel te vermelden, zodat mensen na het lezen van dit artikel meteen in actie kunnen komen. Er zijn veel werklozen in België die heel graag willen werken om geld te verdienen voor zichzelf en voor het onderhouden van hun gezin. Waar kunnen we de beschikbare jobs terugvinden? Internet is ‘groot en uitgebreid’ en het is niet evident om van iedereen te verwachten dat ze het wel zullen vinden. Ik hoop dat dit item nog uitgebreider in de media zal verschijnen, zodat iedereen exact weet wat we kunnen verwachten.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 02:50.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.