actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 11th November 2014, 14:29
Gwen.B*gaert Gwen.B*gaert is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Leopoldsburg
Posts: 26
Naar de kapper voor het goede doel

Voor het derde jaar op rij organiseert L’Oréal in Brussel een kappersmarathon voor het goede doel. Op Wereldaidsdag zullen tientallen kappers uit heel België twaalf uur lang knippen, kleuren en brushen voor Sida’SOS.

In het kader van het programma Hairdressers against Aids organiseert L’Oréal op maandag 1 december voor het derde jaar op rij een kappersmarathon. Een zestigtal kappers uit heel België zullen elkaar tussen 10.00 en 22.00 uur aflossen om zoveel mogelijk kanten van een nieuwe snit, kleur of brushing te voorzien.

De 25 euro die daarvoor in ruil wordt gevraagd, wordt integraal doorgestort naar Sida’SOS, een organisatie die talrijke preventiecampagnes voor jongeren organiseert om hen te blijven waarschuwen voor de gevaren van seksueel overdraagbare ziektes. Vorig jaar bracht de actie in totaal 8.500 euro op.

Bron: De Standaard
http://www.standaard.be/cnt/dmf20141110_01368562
Datum: 11 november 2014

Mijn mening: Persoonlijk vind ik dit een zeer mooi project, het is tenslotte ook voor het goede doel. Sida'SOS, een organisatie die talrijke preventiecampagnes voor jongeren organiseert om hen te blijven waarschuwen voor de gevaren van seksueel overdraagbare ziektes. Toch een goed doel met een belangrijk bestaan, want seksueel overdraagbare ziektes moet nu eenmaal bekend zijn bij de jongeren. Ze moeten weten hoe ze zich hiertegen kunnen beschermen. Daarom is het ook belangrijk dat ze gewaarschuwd blijven worden tegen het gevaar van deze ziektes. Voor zulke preventiecampagnes te kunnen blijven organiseren is er ook geld nodig. Vorig jaar bracht de actie in totaal 8500 euro op, hopelijk brengt het dit jaar ook zoveel of meer geld op.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 11th November 2014, 15:35
T*hnee.Vekemans T*hnee.Vekemans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Lier
Posts: 103
Persoonlijk vind ik dit ook een heel goed en leuk initiatief. Voor vele mensen is naar de kapper gaan een soort van ontspanning en als de vergoeding dan nog eens naar het goede doel gaat, is het helemaal mooi meegenomen. Zelf had ik nog niet van dit initiatief gehoord. Het zou mooi zijn moest L’Oréal hier meer reclame over maken en eventueel denken aan een uitbreiding. Ik zou snappen dat mensen uit het Antwerpse zich niet naar Brussel willen verplaatsen hiervoor. Wanneer de organisatie meerdere locaties onder zijn hoede neemt, zal de actie waarschijnlijk meer opleveren.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 11th November 2014, 16:18
J*LIE.VORSSELMANS J*LIE.VORSSELMANS is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Wuustwezel
Posts: 109
Naar mijn mening inderdaad een mooi initiatief om geld in te zamelen voor zulke projecten. Het is inderdaad belangrijk om ons te blijven inzetten voor de jongeren. We moeten hen bewust maken en beschermen. Zoals Tahnee aanhaalt, is het inderdaad een goed idee om op meerdere plaatsen zo'n initiatief op poten te zetten. Zo is er meer geld en kan er nog meer gedaan worden hieromtrent. Ik ben eens benieuwd hoeveel geld ze hiermee zullen verdienen. :-)
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 07:48.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.