actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #2  
Oud 22nd October 2014, 09:58
s*ana.vervoort s*ana.vervoort is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Geel
Posts: 127
Ik kan mij volledig vinden in de mening van Dide. Ten eerste vind ik het verschrikkelijk dat je wanneer je gedronken hebt zelf achter het stuur kruipt. Je mag misschien tot een bepaalde hoeveelheid gaan, maar zoals bij het tv programma "Alloo bij de wegpolitie" ook al eens gezegd werd; de ene persoon kan veel beter alcohol verdragen dan de andere. Het is eigenlijk niet goed van er een bepaald percentage op te plakken, want dat percentage kan voor de ene persoon genoeg zijn om niet "goed" meer met de auto te kunnen rijden, terwijl de andere persoon gerust nog wat meer had kunnen drinken voordat hij niet meer in staat was met de auto te rijden.

Ten tweede werd die man al voor de vijfde keer betrapt. Sommige mensen schrikken op van een geldboete en rijverbod, anderen leren hier niet uit en zullen na deze sancties gewoon terug verder doen zoals ze bezig waren. Ik denk dat deze persoon in kwestie meer dan kansen genoeg gehad heeft voordat ze hem zijn auto ontnamen.

Het alcoholslot was misschien goed geprobeerd, maar wie zegt dat hij dan niet gewoon de auto van zijn vrouw of dergelijke nam wanneer hij een stapje in de wereld zou gaan zetten? Nee, ik vind dat de rechter hier correct in gehandeld heeft. En inderdaad, zoals Dide zegt, wanneer de rechter hierin toegegeven zou hebben door de man een lichtere straf te geven, dan zou hij dit naar de toekomst toe voor soortgelijke gevallen ook moeten doen. En dat kan naar mijn mening niet de bedoeling zijn.
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:52.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.