actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 6th December 2017, 09:13
Bryce.N*casi Bryce.N*casi is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2017
Locatie: Mol
Posts: 31
Illegale immigratie vanuit Mexico sterk gedaald onder Trump

In het eerste jaar van de regering onder de Amerikaanse president Donald Trump is de illegale immigratie over de Amerikaanse zuidgrens vanuit Mexico volgens het ministerie van Binnenlandse Veiligheid duidelijk afgenomen. De grenspolitie heeft iets meer dan 300.000 mensen langs de ruim 2.000 kilometer lange grens opgepakt, dat is ongeveer een derde minder dan een jaar daarvoor, aldus het ministerie vandaag in Washington.

"We hebben historisch lage cijfers gezien dit jaar, een daling van bijna 30 procent", zei staatssecretaris Ronald Vitiello. Maar er heerst toch bezorgdheid over dat het aantal minderjarigen, dat alleen of zonder begeleiding van een volwassene de grens oversteekt, weer is gestegen.

Sinds Trump aan de macht is, treden de grensautoriteiten harder op. Sinds zijn ambtsaanvaarding op 20 januari zijn er 110.000 arrestaties verricht, bijna 33.000 meer dan een jaar daarvoor. Alleen al 796 van hen zijn lid van de beruchte misdaadbende MS-13. De VS bestrijden aan hun zuidgrens vooral de drugscriminaliteit en illegale, grensoverschrijdende wapenhandel.

De Morgen 05/12/2017
https://www.demorgen.be/buitenland/...trump-b3a2c051/
________________

Oei. Moet ik nu, tegen de stroming van populaire meningen in, een positief woord zeggen over Donald Trump? Ik kan al beter mijn C4s van al mijn toekomstige jobs tekenen. Anyway, zeg over hem wat je wilt, hij is een van de eerste presidenten die zijn beloftes nakomt. In april is het laagste werkloosheidsijfer ooit bereikt, sterkere internationale banden gelegd, de Amerikaanse beurs is gigantisch gestegen, en zoals in het artikel staat heeft hij een serieuze kurk gestoken in de stroming van illegale immigranten. Niet slecht. Er schafft's besser.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:36.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.