actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Bekijk Resultaten Peiling: Mag er voor jou terug een 'spel zonder grenzen' op televisie?
ja: de max! Oud, maar zeker niet versleten! 2 100.00%
neen: oud en beschimmeld, dat programma! 0 0%
Stemmers: 2. U mag niet stemmen in deze peiling

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 27th October 2006, 18:04
Believing Bart Believing Bart is offline
99% leerkracht
 
Geregistreerd op: Oct 2006
Locatie: H'thals
Posts: 691
Question Geen 'Spel zonder grenzen' op VRT

Enkele weken geleden toonde de VRT interesse in een nieuwe Europese versie van het nostalgische 'Spel zonder grenzen'. Uiteindelijk werd bekend gemaakt dat de VRT de productie te duur vindt om mee te stappen in het project.

=> JAMMER !!!! Wie kent er niet het fantastische 'Spel zonder grenzen'. Het spel waarbij verschillende Europese steden het tegen elkaar opnemen in proeven met fantastische kostuums en grappige decors! (Menselijke taarten die menselijke kippen omver schuiven enzo!)

=> Een programma van het volk! Een programma zonder verzuring! Een programma met een positieve portie nationalisme!!!
=> Jij terug zin in dat goede oude 'spel zonder grenzen'?
__________________
Wanneer de zon opkomt, totdat zij ondergaat!
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 29th October 2006, 18:03
sarabollen
Gast
 
Posts: n/a
Citaat:
Orgineel gepost door Believing Bart
Uiteindelijk werd bekend gemaakt dat de VRT de productie te duur vindt om mee te stappen in het project.


Ik vind dat de VRT groot gelijk heeft! Ze (en ook andere zenders) zouden een dergelijke beslissing eens wat meer mogen nemen. Want hoeveel geld wordt er niet gestoken in die televisie? Misschien helemaal niet erg. Toch vind ik het zelf erg vinden als je van zender naar zender kunt zappen en je bijna overal moet afvragen: 'wat is het nut of waarde van dit tv-programma?' Persoonlijk zou ik dat geld in heel wat andere noden willen bieden. Ik heb dat gevoel jammer genoeg vaak; ook al besef ik dat de programma's waarbij ik dat gevoel heb voor anderen misschien wel net veel waarde kan hebben...

Laatst aangepast door Barst : 29th October 2006 om 20:34.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:43.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.