actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 30th April 2011, 12:47
Sabrina's Avatar
Sabrina Sabrina is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2010
Locatie: Turnhout
Posts: 106
Thumbs down Franse cocaïnedealer ontsnapt uit Brussels commissariaat

Franse cocaïnedealer ontsnapt uit Brussels commissariaat

Een Franse cocaïnedealer is er gisteren in geslaagd te ontsnappen uit een Brussels politiecommissariaat. De man werd opgepakt in het Zuidstation met 150 gram cocaïne. De drugs hebben een straatwaarde van zowat 7.500 euro, meldt het Brussels parket.
Rond 11.30 uur stuitte de drugsdealer op een patrouille van de federale spoorwegpolitie toen hij afstapte van de internationale trein uit Amsterdam. De Fransman wou via Brussel-Zuid verder reizen in de richting van Frankrijk.

De meerderjarige werd opgepakt na een grondige fouillering, maar slaagde er nadien in te ontsnappen uit het politiecommissariaat. Het parket sluit niet uit dat de man in de richting van Frankrijk is gevlucht. (belga/sam)

bron: http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...issariaat.dhtml

Verantwoording: Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk? Politiecommissariaat is toch beveiligd? Hier kan ik toch niet bij hoor. Hoe hebben ze hem kunnen laten ontsnappen. Er zijn toch veiligheidregels en bepaalde protocols waar deze agenten zich aan moeten houden om zoiets te voorkomen?
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 30th April 2011, 13:54
Jolien.Helsen Jolien.Helsen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Oud-Turnhout
Posts: 93
BINNENLAND
Franse cocaïnedealer ontsnapt uit Brussels politiecommissariaat
zaterdag 30 april 2011, 13u04
Bron: belga
Auteur:bprBRUSSEL - Een Franse cocaïnedealer is er vrijdag in geslaagd om te ontsnappen uit een Brussels politiecommissariaat. Kort voordien was hij geklist in het Zuidstation met 150 gram cocaïne. De drugs hebben een straatwaarde van zowat 7.500 euro. Dat meldt het Brussels parket zaterdag.
Rond 11.30 uur stuitte de drugsdealer op een patrouille van de federale spoorwegpolitie toen hij afstapte van de internationale trein uit Amsterdam. De Fransman wou via Brussel-Zuid verder reizen in de richting van Frankrijk.
De meerderjarige werd van zijn vrijheid beroofd na een grondige fouillering. Nadien slaagde hij erin om te ontsnappen uit het politiecommissariaat. Het parket sluit niet uit dat de man in de richting van Frankrijk is gevlucht.
Bron: De Standaard.

Eigen mening:
Inderdaad, ik ben het eens met Sabrina. Hoe kan zoiets nu gebeuren. Dit betekent toch dat het politiecommissariaat niet oplettend genoeg was!
Daarbij vraag ik mij af of dergelijke ontsnappingen misschien meer gebeuren (waar wij misschien geen weet van hebben). Ik vind dit onverantwoord. Gelukkig gaat het hier maar over een cocaïnedealer en geen moordenaar. Dan zou het veel erger zijn geweest. Maar ja, iemand 'laten' ontsnappen kan normaal gezien niet.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:45.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.