actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 4th December 2014, 10:44
Maxime.v*ndersmissen Maxime.v*ndersmissen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Hoogstraten
Posts: 74
Boerenjaar op komst voor Ryanair

Boerenjaar op komst voor Ryanair

Ryanair heeft zijn winstverwachting voor de derde keer dit jaar naar boven bijgesteld. De winst zal dit jaar met naar verwachting met ruim de helft stijgen.

Advertisement
Dat maakte de Ierse luchtvaartmaatschappij donderdag bekend. Ryanair verhoogde de verwachting voor de nettowinst in het lopende boekjaar tot 810 à 830 miljoen euro. Vorige maand verhoogde het bedrijf de winstverwachting al fors, naar een bandbreedte van 750 tot 770 miljoen euro. In het afgelopen boekjaar, dat eindigde op 31 maart, hield de budgetluchtvaartmaatschappij 523 miljoen euro over onder de streep, waarmee het resultaat voor het eerst in vijf jaar lager was dan een jaar eerder.

In november vervoerde Ryanair in totaal 6,35 miljoen passagiers. Dat was een stijging van 22 procent in vergelijking met een jaar eerder. De bezettingsgraad van de vluchten steeg de afgelopen maand naar gemiddeld 88 procent. Onder meer de nieuwe vluchten tussen Brussel en Dublin deden het “wezenlijk beter” dan verwacht, zegt de maatschappij.

bron: www.destandaard.be, 4 december 2014 (http://www.standaard.be/cnt/dmf20141204_01411301)

mening:Als je dit leest dan ben ik wel verrast. Ik had dit niet verwacht, want Ryanair bespaarde op gebied van passagiers en ik zou verwachten dat er minder mensen voor Ryanair zouden kiezen. Daarom ben ik verrast dat ze redelijk veel winst hebben gemaakt. Ik vind het dan ook vreemd dat de bezettingsgraad is gestegen. Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren. Ze zijn zelf ook verrast. Ze hadden dit waarschijnlijk ook niet verwacht. Ik dus ook niet.

Laatst aangepast door Maxime.v*ndersmissen : 4th December 2014 om 10:50.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 06:38.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.