actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 17th November 2004, 23:10
Davy V.H. Davy V.H. is offline
Oud-student
 
Geregistreerd op: Jul 2004
Locatie: Herentals
Posts: 559
Bloemen en kransen

Iemand naar dat programma gekeken daarstraks. Ik had het nog nooit gezien. Ik vind het toch wel wat te ver gaan zenne. Een reality programma over begrafenisondernemers.. komaan
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 17th November 2004, 23:15
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf
 
Geregistreerd op: Oct 2004
Locatie: Borgerhout
Posts: 371
tegenwoordig weten ze gewoon niet meer met wat ze de woensdagavond nog moeten vullen:
je kan kiezen tussen plastische chirurgie op vtm of plastische chirurgie op vt4, als dat je ni aanstond kon je nog altijd naar de voetbal kijken waar er soms voor gezorgd wordt dat mensen plastische chirurgie nodig hebben om neuzen terug recht te zetten ofzo.

Het programma bloemen en kransen is dan eindelijk iets buiten de plastische chirurgie, alhoewel?
Ik vind het ook maar niets, maarja, wat kunnen we er aan doen? er zijn genoeg mensen die toch naar zoiets kijken(ons mama bv terwijl ik dat haar altijd afraad maja)dus blijven ze kijkcijfers halen en met voldoende kijkcijfers zal dat programma wss wel blijven bestaan zeker?

in de volgende jaargang: vuur en as
(ofwel: het leven zoals het is ... het crematorium)
__________________
doe je mond maar open als je zeker weet dat wat je wil zeggen mooier is dan de stilte
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 17th November 2004, 23:20
Kenny's Avatar
Kenny Kenny is offline
UDHR - art. 19
 
Geregistreerd op: Sep 2004
Locatie: Hier
Posts: 581
Storen jullie je daar werkelijk zo hard aan?

Ik ken dit programma nu eigenlijk niet, maar als wat ik denk correct is, dan kan dit toch best een interessant programma zijn?

Effe terzijde; als u eens een echt goeie serie wil zien over een begrafenisondernemersfamilie, dan kan ik u ten volle 'Six Feet Under' aanraden.
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 17th November 2004, 23:23
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf
 
Geregistreerd op: Oct 2004
Locatie: Borgerhout
Posts: 371
Citaat:
Originally posted by Kenny
Storen jullie je daar werkelijk zo hard aan?

Ik ken dit programma nu eigenlijk niet, maar als wat ik denk correct is, dan kan dit toch best een interessant programma zijn?

Effe terzijde; als u eens een echt goeie serie wil zien over een begrafenisondernemersfamilie, dan kan ik u ten volle 'Six Feet Under' aanraden.


je kan het eerder vergelijken met de wellneskliniek, de bevalling en die soorten reality stuff.
De begrafenisondernemer wordt gewoon een dag gevolgd in zijn doen en laten.
Als ik met de roefel(dag van het kind) mee de begrafenisondernemer ga bezoeken, kom ik zelfs nog meer te weten zenne!

als het in de vorm van een dramaserie zou gemaakt zijn, zou het wel leuker zijn, dan zit er nog een verhaal in wat je kan volgen, dit zijn gewoon steeds losse flarden heb ik de indruk
__________________
doe je mond maar open als je zeker weet dat wat je wil zeggen mooier is dan de stilte
Met citaat antwoorden
  #5  
Oud 18th November 2004, 16:44
katleen's Avatar
katleen katleen is offline
katleen
 
Geregistreerd op: Sep 2004
Locatie: Vorselaar
Posts: 446
Stuur een bericht via MSN naar katleen
Ik vind da programma echt te ver gaan. Dat mensen met zoiets instemmen.. Dat begrijp ik niet. Het zou een moment van afscheid en viering van het leven moeten zijn, dat zend je toch niet uit! Respect voor de doden is er ook ni meer bij in deze tijd! Zolang de kijkcijfers maar goed zijn!
__________________
Met citaat antwoorden
  #6  
Oud 24th November 2004, 22:59
KatrienS KatrienS is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2004
Locatie: 't Hasselt
Posts: 8
Arrow

Zelf heb ik het programma nog niet gezien, maar uit het geen ik hier kan lezen -> ronduit afschuwelijk, het idee alleen al!!! Geen respect meer voor onze dierbaren die reeds van ons zijn heengegaan...
Met citaat antwoorden
  #7  
Oud 13th December 2004, 11:30
InniasHufkens InniasHufkens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2004
Locatie: Geel
Posts: 19
Ik vind dat het nog net gaat, het gaat niet echt over het verdriet van de nabestaanden, maar eerder over het leven van die begrafenisondernemers, mat ze doen in hun vrije tijd, enz. Dus ik vind het nog net kunnen. Ik vind de welnesskliniek erger!
Met citaat antwoorden
  #8  
Oud 13th December 2004, 13:19
SuperJef's Avatar
SuperJef SuperJef is offline
Live fast, die young
 
Geregistreerd op: Sep 2004
Locatie: Meerhout
Posts: 142
Ik denk dat de tv-makers gewoon moeite moeten doen om met programma's op de proppen te komen die aandacht trekken.. Ookal is het een beetje vergezocht , het trekt de aandacht ..
Ik stoor mij hier niet echt aan. Als je iets anders wil zien zap je gewoon naar een andere zender..
__________________
Met citaat antwoorden
  #9  
Oud 13th December 2004, 16:29
Roel's Avatar
Roel Roel is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2004
Locatie: Westerlo
Posts: 77
Volgens mij is dit weer een VTM-product? Klopt dit?
Puur sensatie-gerichte tv die volgens mij en anderen (hier thuis) dient om eenerzijds om te shockeren(in kleine mate dan) en anderzijds om reality-tv te maken.
Programma's zoals Beatifull en anderen van dergelijk allooi zijn ook hetzelfde denk ik.
__________________
Face your insanity
Met citaat antwoorden
  #10  
Oud 14th December 2004, 09:09
yannick.staelens's Avatar
yannick.staelens yannick.staelens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2004
Locatie: Vlaanderen/Nijlen
Posts: 105
Ik sluit me ongeveer aan bij Jef. Dit is sensatie dat de mensen thuis wel willen zien. Eens iets anders, maar toch alledaags! Alles wat kijkcijfers opleverd is volgens mij niet ZO slecht! Als dit wel was zouden er toch niet zoveel mensen naar kijken hé?
Als je je hieraan stoort, zet je gewoon een andere zender op.
Vlgens mij werd er toch toestemming gevraagd aan de familieleden of ze dit alles mochten filmen?... lijkt me toch logisch?
Als er geen probleem voor is voor de familie en voor de kijker thuis, waarom moeten wij er ons dan zorgen om maken???
__________________
Beter een beetje raar dan doodnormaal
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:12.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.