actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 7th December 2014, 09:28
Julie P*oost Julie P*oost is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Arendonk
Posts: 35
Undercoverjournaliste legt datingsite voor pedofielen bloot

Undercoverjournaliste legt datingsite voor pedofielen bloot

De Britse krant Sunday Mirror heeft een gruwelijke ontdekking gedaan door de website Family4Love.com onder de loep te nemen. Een undercoverjournaliste schreef zich in op de datingsite voor pedofielen en kwam zo in contact met mannen en vrouwen die op zoek zijn naar een partner om een gezin te stichten en hun kinderen te misbruiken.

De Britse journaliste maakte een afspraakje met een gebruiker van de website en kreeg onwaarschijnlijke verhalen te horen. De man vertelde onder meer dat hij op zoek was naar een vrouw om vervolgens een gezin te stichten en kinderen te krijgen. De man zou geen vier of vijf jaar wachten alvorens de kinderen te misbruiken. De 'date' kwam tot stand nadat de journaliste de man online had aangesproken en hij erg veel interesse voor haar toonde. Gedurende een aantal weken pochte hij over het misbruiken van zijn 13-jarige familielid en kinderen van een vakantiekamp.

De man zocht een relatie om zo gemakkelijker seks te kunnen hebben met kinderen. Hij zou hen onderwijzen en belangrijke levenslessen over hun lichaam bijbrengen. Hoewel de journaliste deze getuigenissen al hard genoeg vond, deed de man er tijdens het afspraakje nog een schepje bovenop. "Je moet seks met kinderen hebben. Zolang je geen intiem contact met hen hebt, zal je niet gelukkig zijn."

Hij vertelde met fierheid over het jarenlange misbruik van kinderen. Zo had hij dankzij zijn nichtje twee à drie "aangename" jaren. "Ik heb haar goed onderwezen en zolang je de kinderen het gevoel geeft dat ze geliefd zijn, doen ze alles voor je." Ook vandaag zou de man nog steeds "toegang" tot andere jongeren hebben.

Ook over het doel van de website schepte de man op. "Ik ken heel wat koppels die hun kinderen gebruiken. Zo spreek ik soms af met een koppel uit Zweden om hun kind te gebruiken, we 'swappen' regelmatig onder elkaar."

De man die de reporter ontmoette, is een van de 3.000 gebruikers van de website die onder meer in Amerika, Groot-Brittannië en Europa opmars maakt. Ondanks heel wat onderzoeken, blijven dit soort website ontstaan. "Politiemensen zoeken uiteraard naar de daders, maar er zijn er gewoon te veel", weet de pedofiele man.

Bron: De Morgen
Datum: 07/12/2104
Link:http://www.demorgen.be/buitenland/u...bloot-a2144300/

Eigen mening:

Het is verschrikkelijk dat pedofielen zo maar hun gang kunnen gaan op het internet. Er worden zoveel middelen ingezet om pedofiele websites en chatrooms op te sporen en toch worden nog steeds enorm veel kinderen misbruikt. Er zijn een groot aantal voordelen aan het internet maar hier zie je opnieuw weer de nadelen ervan. Personen die erg goed zijn met computers kunnen zaken ondermijnen en daardoor is het zo moeilijk om deze websites op te sporen.
Wat de man in het artikel aan de journaliste vertelt is ronduit walgelijk. Van kinderen blijf je af en het idee dat ze dit juist willen ... daar heb ik geen woorden voor. Er zijn pedofielen die hulp zoeken voor hun 'geaardheid' en deze moeten geholpen worden en verdienen respect, want ik geloof wel dat zij niet veel kunnen doen aan hun ,enorm ongepaste, voorkeuren. Pedofielen die het hun recht vinden om kinderen te verkrachten omdat het hun 'geaardheid' is, moeten achter slot en grendel gestoken worden. Zij zijn zeker een gevaar voor de maatschappij en hier moeten kinderen tegen beschermd worden.

Laatst aangepast door Julie P*oost : 7th December 2014 om 09:38.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 7th December 2014, 12:09
jente.peeters jente.peeters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2013
Locatie: Geel
Posts: 59
Als ik dit artikel lees gaat het haar op mijn armen omhoog staan. Hoe de man zo openlijk en fier kan praten over het misbruiken van kinderen en van zijn eigen nicht vind ik een schande. Ik begrijp ook niet dat er meer dan 3.000 mensen op deze site actief zijn. Ik wist niet dat er in Engeland alleen al zoveel pedofielen rondliepen.
Doordat het via internet gebeurt kunnen ze deze mensen moeilijk opsporen en dit is wel een spijtige zaak. Hopelijk gaan ze de man die met de journaliste heeft gepraat een gepaste straf geven. Zo'n mensen horen niet thuis op deze wereld. Kinderen kunnen zichzelf niet verdedigen en daarom zijn zij een gemakkelijk slachtoffer. Ze praten ook vaak in op de kinderen zodat deze denken dat het een normale gang van zaken lijkt.
Hopelijk kunnen ze via de site toch nog wat pedofielen vinden en straffen want het is verontrustend om te weten dat er zoveel mensen rondlopen op de wereld met deze instellingen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 06:09.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.