actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 15th November 2015, 12:23
eline.v*nderborght eline.v*nderborght is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Geel
Posts: 72
“We hebben de zaken niet onder controle in Molenbeek”

SINT-JANS-MOLENBEEK / BRUSSEL - De aanslagen in Parijs hebben een duidelijke link met België. Gisteren en vannacht zijn er verschillende huiszoekingen geweest in Molenbeek. “We hebben de zaken daar niet onder controle en moeten een tandje bijsteken”, zegt minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon (N-VA). Catherine De Bolle van de federale politie kondigt een specifiek plan van aanpak aan.

Premier Charles Michel (MR) kondigt in ‘De zevende dag’ aan dat er extra maatregelen komen in de strijd tegen terrorisme, onder meer voor de opvolging van Syriëstrijders. “Er wordt ingezet op preventie, maar we moeten ook repressief optreden. Er is bijna elke keer een link met Molenbeek. Dat is een probleem.”

Mijn mening:

In een vorig artikel is te lezen dat bij huiszoekingen in Molenbeek in verband met de aanslagen in Parijs 5 personen zijn aangehouden. Ik vind het vaak voorkomend dat als er terroristische aanslagen zijn gepleegd, het spoor meestal leidt naar Molenbeek. Volgens mij heeft het te maken met het feit dat Molenbeek een grote moslimgemeenschap heeft. Volgens mij moet etr een grootschalig onderzoek komen inzake radicalisering in de Molenbeekse moslimgemeenschap.

Bron:

www.nieuwsblad.be

Laatst aangepast door eline.v*nderborght : 15th November 2015 om 12:39.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 07:20.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.