actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 13th November 2014, 10:25
cedric.v*ndewater cedric.v*ndewater is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Herentals
Posts: 46
Belgische toppianiste gewurgd en begraven in bos

De Belgische toppianiste Kate de Marcken (50) is in het Duitse Bonn vermoord gevonden in een bos. Haar echtgenoot, de Russische cellist Sergey Kurochkin (54), bekende dat hij haar wurgde tijdens een ruzie over de muzikale opvoeding van hun zoon. Dat bericht Het Nieuwsblad donderdag.

Kurochkin stapte op 27 oktober naar de politie van Bonn, waar hij en Kate de Marcken al jaren in het gereputeerde symfonische Beethoven Orchester spelen. De Rus leek erg ongerust. “Ik heb al dagen niets meer van mijn vrouw gehoord”, beweerde hij. Zijn echtgenote was volgens hem vier dagen eerder naar België gereisd voor een familiebezoek en om geschenkjes te kopen voor hun 12-jarige zoon. Maar ze was niet teruggekeerd.

De Duitse rechercheurs ontdekten al snel ongerijmdheden in het verhaal van de Rus. Uiteindelijk bekende Kurochkin dat hij zijn vrouw wurgde tijdens een ruzie. Hij nam de speurders mee naar een bos in Bonn en toonde waar hij haar had begraven.

Bron: Gazet Van Antwerpen
Eigen Mening: Dat een man zijn eigen vrouw wurgt over de muzikale opvoeding van zijn gaat mijn petje toch te boven. De taak van een getrouwde man is zorgen dat je kind en je vrouw niks tekort komt en ze te beschermen van het moment dat je je handen op je vrouw legt. Heb je gefaald als man in mijn ogen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:37.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.