actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 4th December 2009, 12:06
veronique.geussens veronique.geussens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Schilde
Posts: 139
Restaurants nu al volgeboekt voor eindejaar

Restaurants nu al volgeboekt voor eindejaar

De reservaties voor eindejaarsfeesten bij restaurants, feestzalen en traiteurs lopen bijzonder vlot. Het verschil met vorig jaar is opvallend: toen moesten nog heel wat uitbaters hun deuren sluiten, omdat de belangstelling te klein was.
Dit jaar zijn veel restaurants een maand voor de feestdagen (quasi) volgeboekt. “Wie nu nog wil reserveren, zal zich moeten haasten. Zeker als het gaat om grotere groepen of families”, zegt Luc Van Walle van feestzaal De Jachthoorn in Kapellen.

“Mensen willen opnieuw buiten de deur feesten, zeker als het niet te duur is. Wij hebben de prijzen flink laten zakken en dat slaat aan”, zegt Frank Van de Langenbergh van De Kaasboerin in Deurne. Ook bij de traiteurs wordt er niet geklaagd.

Zij signaleren minstens evenveel bestellingen als vorig jaar, en toen kozen heel wat mensen er door de crisis voor om thuis te vieren. “De grote stormloop verwachten we over twee weken. Onze klanten beslissen elk jaar later hoe ze gaan feesten.”

KVHo

Bron : GVA




Op een of andere manier pleziert het mij dat mensen weer buiten komen met hun geld. Dit laat mij weer een positief gevoel geven over onze economie. Mensen gaan minder op hun geld zitten en durven het weer uit te geven ( in mindere maten welliswaar ) maar het gebeurt weer.

Voor mij is dit het teken dat onze economie uit zijn aller diepste dal aan het geraken zijn.
Ik hoop dat we uit dit bericht mogen afleiden dat het zo verder zal gaan met onze economie en mensen niet bang durven zijn om allemaal samen weer te helpen door geld uit te geven.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 6th December 2009, 17:00
dorien.wellens dorien.wellens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Zoersel
Posts: 108
Dit is zeer positief dat de mensen terug buitenshuis oud op nieuw gaan vieren. De mensen laten hun geld terug rollen en dit is goed voor de economie. Alles komt rustig terug op zijn pootjes terecht. Ook de restaurantuitbaters hebben er goed aangedaan om de prijzen van hun gerechten te laten dalen, dit is beter voor iedereen!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:27.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.